خشم و نگرانی پرسپولیسی‌ها/ از پاداش قهرمانی تا مطالبات پرداخت نشده

14:32 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۷۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان معترض تیم فوتبال پرسپولیس معتقدند 2 هفته دیگر لیگ تمام می‌شود و هنوز 45 تا 55 درصد از طلب‌شان را دریافت نکرده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (چهارشنبه) تیم خود را به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی تحریم کردند.
 
در این اعتصاب، سروش رفیعی و سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس هیچ نقشی نداشتند. حسینی به بازیکنان گفته «باید سر تمرین حاضر شویم» اما بقیه بازیکنان گفته‌اند «ابتدا باید تکلیف روشن شود.»

بازیکنان معترض معتقدند 2 هفته دیگر لیگ تمام می‌شود و هنوز درصدی از طلب‌شان را دریافت نکرده‌اند. پرسپولیسی‌ها 70 درصد از مطالبات خود را گرفته‌اند اما اعتراض دارند که چرا بازیکنان استقلال که قهرمان نشده‌اند باید 85 درصد از قراردادهای خود را دریافت کنند.
 
همچنین مدیران باشگاه پرسپولیس قول داده بودند در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، پاداشی ویژه به بازیکنان پرداخت کنند که این اتفاق هم رخ نداده است.

پاداش قهرمانی فقط به نصف بازیکنان و در واقع به هر کسی که روی قراردادش، آپشن قهرمانی وجود داشته پرداخت می‌شود. نکته دیگری که شاگردان برانکو را عصبانی کرده این است که گفته می‌شود بازیکنان به دلیل حذف از جام حذفی احتمالاً جریمه خواهند شد.
 
از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها می‌ترسند که طلب‌شان میان بدهی‌های سنگین باشگاه و بحث کسر 6 امتیاز فراموش شود.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *