قیمت میوه در میادین میوه و تره بار چند/خریداران خودرو صفر بخوانند/ طلا و سکه ارزان شد

17:00 - 06 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۶۴۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
در ششمین روز از اردیبهشت ماه سال جاری، میزان به بررسی بازار ارز آزاد، بین بانکی، وضعیت بازار بورس، قیمت کولر گازی و قیمت آپارتمان در تهران پرداخته است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، قیمت طلا و سکه در بازار، قیمت میوه، قیمت ارز بین بانکی، قیمت خودروهای داخلی،کولر گازی و قیمت آپارتمان در تهران از جمله مواردی بود که میزان در 24 ساعت گذشته به بررسی آنها پرداخته است.

برای خرید کولر گازی چقدر باید هزینه کرد

با توجه به نزدیک شدن به فصل‌های گرم سال و گرم شدن هوا، شاید خیلی ها به فکر خرید کولرگازی برای منزل یا محل کار خود را داشته باشند که در جدول زیر به چند نمونه از این محصولات برای آگاهی بهتر آن‌ها اشاره شده است.

////////////// 

برای خرید خانه در تهران چقدر باید هزینه کرد

 برای خرید خانه در تهران بسته به موقعیت جغرافیایی و در مناطق مختلف باید برای هر متر مربع به صورت حدودی از 2 میلیون و 700 هزار تومان تا 13 میلیون و پانصد هزار تومان هزینه کرد.

 
////////////// 

خیز 20 ارز برای گرانی/ دلار در سراشیبی قیمت

 ارزش 20 ارز بین بانکی در حالی روند صعودی به خود گرفته که ارزش دلار آمریکا با کاهش 2 ریالی نسبت به روز کاری گذشته روبرو شده است.

 
////////////// 

نرخ انواع میوه در میادین‌ میوه‌وتره‌بار

 قیمت گران‌ترین مویه در میادین میوه‌و‌تره‌بار مربوط به گوجه سبز با کیلویی 17 هزار تومان و ارزان‌ترین آن مربوط به پرتقال با کیلویی یک هزار و 500 تومان است.

 
////////////// 

افزایش عرضه تخم‌مرغ در بازار/ هرکیلو شترمرغ 48 هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت تخم‌مرغ نسبت به فروردین‌ماه با کاهش همراه بوده و افزایش عرضه، قیمت هرکیلو تخم مرغ را به 5 هزار تومان رسانده است.

شاخص از نیمه کانال 79 هزار واحدی عبور کرد/ رشد 8 واحدی آیفکس

 شاخص بورس و اوراق بهادار در ششمین روز اردیبهشت ماه سال 96، با رشد 171 واحدی به پله 79 هزار و 596 واحدی رسید.

طلا و سکه در سراشیبی قیمت/ دلار رشد کرد

 قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی در روزجاری نسبت به روز گذشته کاری با کاهش قیمت همراه بود و در این بین انواع سکه نیز ریزش قیمت را تجربه کردند.

- خرید و فروش خودروهای صفر به دو صورت قیمت کارخانه و بازار آزاد مورد معامله قرار می گیرد.
 

در حالی که آمارها نشان از افزایش میزان ذخایر نفت خام آمریکا و میزان بی سابقه عرضه در سایر نقاط جهان دارد قیمت نفت امروز کاهش یافت.
 

در حالی که اشتها برای سرمایه گذاری در دارایی های پرریسک، با افزایش خوش بینی به اقتصاد آمریکا بالا رفته و در حالی که عدم قطعیت سیاسی در فرانسه کاهش یافته است، به دلیل کاهش تقاضا برای سرمایه گذاری های امن، قیمت طلا به پایین ترین رقم ۲ هفته گذشته رسید. 
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *