توضیحات یکی از نزدیکان قالیباف پیرامون ستاد انتخاباتی وی/ در جلسه صبح امروز قالیباف با نمایندگان مجلس چه گذشت؟

16:24 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۲۲۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
شیران خراسانی گفت:برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مخدوش چنین القاء کردند که قالیباف ستاد انتخاباتی نخواهد داشت؛ حال آنکه ایجاد ستاد انتخاباتی و معرفی نمایندگانی به وزارت کشور و استانداری‌ها از سوی کاندیداها جهت ایجاد هماهنگی از زمره الزامات انتخابات است.
/////////////////////////////////
رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به جلسه صبح امروز محمد باقر قالیباف در بهارستان که به دعوت اعضای فراکسیون ولایی انجام گرفت، اظهار کرد: در جلسه صبح امروز آقای قالیباف در خانه ملت اگر چه نهاد دعوت‌کننده فراکسیون ولایی مجلس بود اما نمایندگان سایر فراکسیون‌ها و طیف‌های سیاسی و اقوام و مذاهب موجود در مجلس حضور داشتند.
 
وی ادامه داد: جلسه امروز صبح آقای قالیباف در مجلس حدود 150 نماینده حضور داشتند که حدود 90 نفر از آنها از نمایندگان فعلی و مابقی نمایندگان ادوار بودند که ضمن استماع برنامه های دکتر قالیباف، برخی از آنها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
 
 مباحث اقتصادی محور اصلی سخنان قالیباف در جمع نمایندگان مجلس
 
شیران خراسانی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز صبح قالیباف در بهارستان، تصریح کرد: عمده مباحث مطروحه در جلسه امروز صبح ناظر بر این نکته بود که با توجه به شاخص‌ها و داده‌های آماری در حوزه‌های مختلف بویژه مقولات اقتصادی، وضع امروز کشور مطلوب نیست و نیاز به تغییر و تحول اساسی است.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در جلسه امروز، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور در حوزه‌های مختلف برای گذر از وضعیت فعلی و نیل به وضع مطلوب، مورد تاکید حاضران بویژه شخص آقای قالیباف قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه در جلسه امروز بر ضرورت گران اداره نشدن کشور تاکید شد، گفت: قالیباف در جلسه امروز تاکید داشت که باید اداره کشور به سمتی سوق پیدا کند که میان اعتبارات جاری و هزینه‌ای و مصارف کلی و اعتبارات عمرانی یک تناسب متعارف ایجاد شود؛ در حال حاضر نسبت هزینه‌های جاری به مصارف کلی حدود 85 درصد است و نسبت هزینه‌های تملک دارایی و بودجه عمرانی به کل مصارف چیزی در حدود 14 درصد است؛ آقای قالیباف با ادله متقن تاکید داشت که این نسبت باید تغییر کند.
 
توضیحات یکی از نزدیکان قالیباف پیرامون ستاد انتخاباتی وی/ در جلسه صبح امروز قالیباف با نمایندگان مجلس چه گذشت؟ 
 
شیران خراسانی با اشاره به تاکید قالیباف به موضوع اشتغالزایی در جلسه امروز، تصریح کرد: همه کارشناسان و متخصصان امر متفق‌القول معتقدند که کالای قاچاق که حجم سالانه آن 25 میلیارد دلار است، موجب از دست رفتن 5/2 میلیون فرصت شغلی می‌شود؛ بنابراین اگر به صورت سازمان‌یافته و منسجم با کالای قاچاق مقابله شود می‌توان به ایجاد 5/2 میلیون شغل امیدوار بود و این موضوعی است که در اولویت برنامه‌های آقای قالیباف است و در جلسه امروز نیز مورد تاکید وی قرار گرفت.
 
 جلسه بعدی قالیباف در بهارستان
 
وی در ادامه با اشاره به جلسه بعدی قالیباف در مجلس، گفت: نمایندگان مجلس حدود دو هفته جلسه علنی نخواهند داشت و موظف شده‌اند که به منظور اعمال نظارت مطلوب‌تر به فرآیند انتخابات شوراها به حوزه‌های انتخابیه خود مراجعه کنند؛ قطعا بعد از بازگشت نمایندگان بنا به دعوت فراکسیون‌های مجلس، آقای قالیباف مجددا برای تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود به بهارستان مراجعه می‌کند.
 
 ماجرای ستاد انتخاباتی شهردار تهران
 
عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به فضاسازی برخی سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی پیرامون ستاد انتخاباتی قالیباف، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مخدوش  چنین القاء کردند که قالیباف ستاد انتخاباتی نخواهد داشت؛ حال آنکه ایجاد ستاد انتخاباتی و معرفی نمایندگانی به وزارت کشور و استانداری‌ها از سوی کاندیداها جهت ایجاد هماهنگی از زمره الزامات انتخابات است.
 
وی خاطرنشان کرد: سخنان آقای قالیباف ناظر بر این نکته بود که هر خانواده ایرانی می‌تواند یک ستاد انتخاباتی برای «دولت مردم» باشد و وی به هیچ وجه اعلام نکرد که ستادی نخواهد داشت.   
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *