حضور رامبد جوان و همسرش در کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر/پخش زنده موسیقی برای میهمانان خارجی+عکس

13:00 - 04 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۹۹۱
سومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با اخبار و حاشیه‌های مختلف و جذابی همچون حضور رامبد جوان در کاخ جشنواره، اجرای موسیقی زنده و اکران فیلم ژانر وحشت زار روبرو بود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر با اخبار و حاشیه‌های مختلف و جذابی همچون حضور رامبد جوان در کاخ جشنواره، اجرای موسیقی زنده و اکران فیلم ژانر وحشت زار روبرو بود.
 
اکران فیلم نگار ساخته رامبد جوان یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که بسیاری از علاقه‌مندان وی را به سمت پردیس چارسو کشانده بود.
 
 رامبد جوان
 
وی پس از حضور در جمع خبرنگاران درخصوص اکران فیلم "نگار" در جشنواره جهانی فجر گفت: خیلی خوشحالم که این فیلم در این فستیوال اکران می‌شود. قصد داریم این فیلم را در کشورها و فستیوال‌های بین‌المللی شرکت دهیم. هنوز زمان و مکان دقیق این حضور مشخص نیست.
 
وی با تحسین رضا میرکریمی یادآور شد: کاری که رضا میرکریمی و گروهش انجام می‌دهند قابل ستایش است. به نظر من به هیچ عنوان نباید به وی و تیم اجراییش‌ غر بزنیم. این جشنواره بسیار سیستماتیک و درجه یک برگزار شده و بازخوردها نسبت به آن بی‌نظیر است.
 
 مریم بوبانی
 
مریم بوبانی از دیگر هنرمندان حاضر در سومین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر بود. وی پس حضور در میان عکاسان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، با ابراز گلایه نسبت به بیکاری اخیر خود در عرصه سینما و تلویزیون گفت:  فعلاً در هیچ کدام از عرصه‌ها اعم از سینما و تلویزیون کاری ندارم. یعنی کاری نیست که بخواهم در آن بازی کنم.

وی ادامه داد: این کم کاری به خواست من نیست و نمی دانم به چه دلیل اما به من پیشنهاد حضور در هیچ پروژه‌ای داده نمی‌شود و اگر هم باشد کارهای خوبی نیستند و من تمایل حضور در آنها را ندارم.
 
 فیلم زار
 
فیلم سینمایی «زار» به کارگردانی نیما فراهی در آخرین سانس سینما فلسطین به نمایش درآمد، این فیلم در رده‌بندی سینمای وحشت قرار گرفته است.
 
نیما فراهی، نویسنده و کارگردان فیلم در ابتدا گفت: ما در ایران فیلم های زیادی در ژانر وحشت کار نکرده‌ایم، به همین دلیل طبیعی است که اشتباهاتی در این زمینه وجود داشته باشد.
 
او ادامه داد: این فلم حاصل تلاش دو ماهه، 50 نفر است که تعدادی از آن‌ها امشب حضور دارند. امیدوارم فیلم را ببینید و لذت ببرید.
 
 جشنواره جهانی فجر
 
«کشتی بخار بیل جونیور» به کارگردانی باستر کیتون و چارلز رایسنر، فیلم «قاتل کونگ فو» ساخته تدی چان به سانس ویژه رسیدند. همچنین اعلام شد که  فیلم «آشوب» ساخته آکیرا کورو ساوا هم دوشنبه ساعت 11:45 در سالن شماره 1 چارسو روی پرده می رود.
 
 از دیگر حواشی جذاب روز سوم جشنواره اجرای زندگی موسیقی همراه با خوانندگی در لابی اصلی جشنواره جهانی فیلم فجر برای میهمانان خارجی بود. در این برنامه خواننده قطعاتی خارجی را به صورت زنده اجرا می‌کرد.
 
انتهای پیام/
 
 

 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *