رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکس و جدول برنامه‌های نامزدها

22:46 - 03 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۸۶۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مراسم قرعه کشی تعیین جدول پخش برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سالن خورشید مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم نماینده های  شش نامزد انتخاباتی، رئیس صدا و سیما ، معاون سیما، معاون سیاسی صدا و سیما، دادستان کل کشور، نماینده شورای نگهبان  و نماینده هایی از دیگر نهادهای مرتبط با انتخابات از جمله وزارت کشور حضور داشتند.

آغاز مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری

این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سپس قرائت قرآن آغاز شد.

علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما در این مراسم گفت: خدا را شاکر هستیم که موسم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران آغاز شده چرا که انتخابات خود یک جشنواره ملی، دموکراسی  اسلامی و مردم سالاری دینی است و امیدواریم نتایج آن برای ملت ما پربار باشد.

وی ادامه داد: رسانه ملی با توجه به تجارب خود در سنوات گذشته سعی دارد خدمت لازم را به همه کاندیداها ارائه دهد تا ملت بتوانند با نامزدهای ریاست جمهوری آشنا شوند و نامزده دلخواه خود را بیابند.

آغاز مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری

رئیس صدا و سیما تصریح کرد: رسانه ملی برنامه های متنوعی مانند گفتگو با دوربین، برنامه های مناظره ای یا گفتگوی زنده 22:30 ، پاسخ به سوالات جوانان، کارشناسان و ایرانیان خارج از کشور و همچنین مناظره های شش نفره زنده را تدارک دیده است.

وی اظهار کرد: روش رسانه ملی در این راستا بی طرفی و عدالت رسانه ای است و قرعه کشی تعیین جدول پخش برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری نیز به همین دلیل نیز امشب برگزار می شود تا برنامه های کاندیداها مشخص شود.

آغاز مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری

علی عسگری همچنین یادآور شد: امیدواریم همه نامزدها که هر کدامشان یکی از شخصیت های ارزشمند ملت ایران به شمار می روند، مبتنی بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین با رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی بتوانند در این رقابت ها به خوبی بدرخشند و عمل کنند.

در ادامه این برنامه مجری به این نکته اشاره کرد که در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 555 دقیقه برای استفاده از برنامه های رادیویی و همچنین 555 دقیقه برای برنامه تلویزیونی برای هر نامزد انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در ادامه این برنامه گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل اساسی و پایه محکم است که نخست اسلام و معارف آسمانی قرآن و اهل بیت (ع) و دوم مردم سالاری است.

وی افزود: در واقع نظام جمهوری اسلامی بر این دو پایه قرار گرفته است که اساس و پایه دین که مجموعه ای از اخلاق و فضائل انسانی است و پایه دیگر بر محور مردم یعنی حضور تأثیرگذار آنها در مدیریت و تعیین سرنوشت کشور است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: اهمیت انتخابات در این است که مردم می خواهند عالی ترین مدیر اجرایی کشور را برای مدت 4 سال انتخاب کنند.
وی اظهار کرد: بهترین نوع تبلیغات در واقع تبلیغات به وسیله صدا و سیما و سپس رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری توضیح داد: کاندیداهای محترم از این فرصت ارزشمند حداکثر استفاده لازم را ببرند تا در برنامه های متنوع، متعدد و گوناگونی که در این زمینه و با نظر باز مسئولان برایشان فراهم شده، بتوانند برنامه های خودشان و آن ریل گذاری هایی را که به نظرشان برای 4 سال آینده کشور ریل گذاری مناسبی است را فراهم کنند.

وی یادآور شد: از کاندیداها انتظار داریم در برنامه های مختلف همواره رعایت نکاتی را مورد توجه مقام معظم رهبری ، قانونگذاران و آحاد ملت است را داشته باشند.

دادستان کل کشور اظهار کرد: همچنین برای رسیدگی به تخ لفات انتخاباتی نیز در سراسر کشور ستادی در نظر گرفته شده است که اگر موردی مشاهده شود به آن رسیدگی می شود.

در بخش بعدی این برنامه مراسم قرعه کشی تعیین جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما با حضور نماینده های این نامزده انجام شد که بر این اساس هر عدد که از گوی با حضور نماینده نامزد مورد نظر خارج شده بیانگر نام نامزد انتخاباتی مورد توجه است که بر اساس آن عدد برنامه او در جدول پخش برنامه های تبلیغاتی تعیین می شود.

در بخش اول قرعه کشی از نماینده سید ابراهیم رئیسی که علی نیکزاد بود برای خارج کردن یک گوی به طور اتفاقی دعوت شد.

دراین راستا شماره 12 مربوط به سید ابراهیم رئیسی است که از قرعه کشی دریافت شد.

در انتخاب دوم از حسام الدین آشنا به عنوان نماینده حسن روحانی برای شرکت در قرعه کشی دعوت شد.

در این راستا شماره 15 از گوی خارج شد  و این شماره مربوط به حسن روحانی است.

در انتخاب سوم از سید محمود رضوی به عنوان نماینده قالیباف برای شرکت در قرعه کشی دعوت شد.

در این راستا شماره 13 که مربوط به قالیباف است از گوی خارج شد.

در انتخاب چهارم از نماینده سید مصطفی آقا میر سلیم برای شرکت در قرعه کشی دعوت شد.

در این راستا شماره 14 مربوط به میر سلیم است که از گوی خارج شد.

در انتخاب پنجم از ابوالقاسم خوشرو به عنوان نماینده اسحاق جهانگیری برای شرکت در قرعه کشی دعوت شد.

در این راستا شماره 16 مربوط به جهانگیری است که از گوی خارج شد.

در انتخاب ششم از مهدی فراهانی به عنوان نماینده سید مصطفی هاشمی طبا برای شرکت در قرعه کشی دعوت شد.

در این راستا شماره 11 مربوط به هاشمی طبا  است که از گوی خارج شد.

در ادامه می توانید جدول نهایی تعیین پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را که بر اساس اعداد مشخص شده است را مشاهده کنید.
 
مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکس

مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکس
مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکس
مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکسمراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکس
 مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد+ عکس و جدول برنامه‌های نامزدها
 برای تماشای تصاویر پشت صحنه مراسم قرعه کشی مناظره ها و برنامه های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اینجا کلیک کنید.
 
انتهاى پيام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *