مهدی یراحی آینه قدی را به برج میلاد می‌آورد/ طنین منو رها کن در پایتخت می‌پیچد +عکس

11:00 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۷۴۲
مهدی یراحی در اجرای پیش روی خود آثاری از جمله "آینه قدی" و "منو رها کن" را در برج میلاد روی صحنه می‌برد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ،‌ "آینه قدی" جدی ترین آلبوم موسیقی مهدی براحی خواننده موسیقی پاپ است که پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی علاقمندان موسیقی روبه‌رو شد.

یراحی در کنسرت پیش روی خود با محور آلبوم چهارمش روی صحنه می‌رود اما در کنار اجرای قطعه‌های این آلبوم گلچینی از آثار پرطرفدارش را هم می‌خواند.

مهدی یراحی

یکی از پرطرفدارترین بخش‌های کنسرت مهدی یراحی مربوط به اجرای قطعه‌های عربی است چرا که این خواننده در شهر اهواز متولد شده و تا اندازه زیادی با زبان عربی آشنایی دارد.

"مثل مجسمه" ، "امپراطور" ،‌"آشوب"،‌ "مهم اینه"،‌ "منو رها کن" و "نگو نگفتی" از جمله آثار پرطرفداری است که در کنسرت بهاری این خواننده روی صحنه می‌رود.

نخستین آلبوم مهدی یراحی "منو رها کن" نام داشت که عنوان این آلبوم از نام قطعه‌ای که این خواننده از چند سال قبل برای برنامه "ماه عسل" خوانده بود، گرفته شده است.

خواننده آلبوم "امپراطور" در کنسرت قبلی خود از اینکه بعد از گذشت سال‌ها، مردم هنوز قطعه "منو رها کن" را با او زمزمه می‌کنند ، ابراز خوشحالی کرد.

مهدی یراحی

همچنین یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های کنسرت این خواننده جوان کنسرت پاپ مربوط به زمانی است که او برای خواندن یک اثر ، خود دست به ساز می‌زند و در بیشتر موارد پیانو و گیتار می‌نوازد.

به طور یقین بخشی از مخاطبان، یراحی را با خواندن تیتراژهای "ماه عسل" می‌شناسند و با در نظر داشتن سابقه خوب او در همکاری با احسان علیخانی، احتمال خواندن تیتراژ برنامه "ماه عسل" در سال 1396 برای این هنرمند وجود دارد.

مهدی یراحی

مهدی یراحی در نخستین روز از خرداد ماه در دو نوبت و در ساعت‌های 18:30 و 21:30 در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد با طرفدارانش دیدار می‌کند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *