مترسک‌های منافق باز هم وارد صحنه شدند!/ ترامپ و نیازش به تروریست‌های خون آشام برای فضاسازی علیه ایران

11:15 - 03 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۶۱۱
دسته بندی: سیاست
اعضای گروهک تروریستی منافقین که دستانشان به خون 17 هزار شهروند ایرانی آلوده است، اینبار هم به یک پروژه منسوخ و نخ‌نما توسل جسته‌اند و برای خوشآمد غربی‌ها مدعی وجود فعالیت هسته‌ای اعلام نشده در تاسیسات پارچین شده‌اند.
/////////////////////////گروه سیاسی: گروهک تروریستی منافقین در ماه‌های اخیر با توجه به تغییر در هیئت حاکمه آمریکا و ظهور جنبش‌های افراطی راستگرا در اروپا به تکاپو افتاده است تا از جو متشنج و خصمانه ایجاد شده استفاده ببرد و به لطف مواهب دلاری و یورویی مغرب زمین از اغماء و انزواء خارج شود و بار دیگر به حیات نامشروع و سرشار از جنایت و ترورش استمرار دهد.
 
اعضای این گروهک تروریستی که دستانشان به خون 17 هزار شهروند ایرانی آلوده است، اینبار هم به یک پروژه منسوخ و نخ‌نما توسل جسته‌اند و برای خوشآمد غربی‌ها مدعی وجود فعالیت هسته‌ای اعلام نشده در تاسیسات پارچین شده‌اند.
 
 یک ادعای مضحک تکراری
 
در اواخر هفته گذشته در واشنگتن کنفرانسی خبری پیرامون فعالیت هسته‌ای ایران بعد از برجام برگزار شد که در آن ادعایی جدید علیه کشورمان مطرح شد. در این کنفرانس خبری فردی بنام «علیرضا جعفرزاده» که فاکس نیوز از وی به عنوان نایب رئیس گروهک تروریستی منافقین یاد کرده، مدعی شده که ایران بعد از برجام بدنبال دست‌یابی به سلاح هسته‌ای است.
 
فرد نام برده در این نشست تصاویری ماهواره‌ای از ایران ارائه کرده و مدعی شده فعالیت نظامی هسته‌ای ایران با وجود برجام ادامه دارد.
عباس عراقچی معاون امورحقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در واکنش به این گزافه گویی منافین، تصریح کرده که گروهک تروریستی و منفور منافقین هیچگاه جایگاهی نزد ملت ایران نداشته و دورانی که جامعه بین‌الملل به نمایش‌های مضحک این گروهک و جازدن ساختمان‌های اداری به جای تاسیسات هسته‌ای توجه نشان می‌داد، مدت‌هاست که گذشته است.
 
 واکنش عراقچی به گرافه گویی جدید منافقین
 
عراقچی گفته است، توسل جستن مجدد منافقین به این سناریوی شکست‌خورده نشان‌دهنده عمق عقب‌افتادگی فکری و سیاسی این گروهک و تلاش مذبوحانه آنان برای خوش‌رقصی مقابل هیات حاکمه جدید آمریکا و فراهم‌کردن خوراک برای افراط‌گرایان آن کشور است که ناامیدانه درپی بهانه‌ای برای خروج از برجام هستند.
 
مترسک‌های منافق باز هم وارد صحنه شدند!/ ترامپ و نیازش به تروریست‌های خون آشام 
 
معاون وزیر خارجه ایران در پایان واکنشش به گزافه گویی جدید منافقین یک توصیه هم برای دولتمردان جدید آمریکا داشته است و خطاب به آنها گفته است که توصیه می‌کنم در دام آدرس‌های غلط و پرونده‌سازی‌های گمراه‌کننده‌ای که از سوی تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای آنها برای ترویج ایران‌هراسی انجام می‌شود، نیفتید.

 اذعان ناخواسته هیئت حاکمه جدید آمریکا به صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران
 
اما ادعای منسوخ و نخ نمای منافقین جنایتکار در شرایطی علیه فعالیت صلح آمیز هسته‌ای ایران مطرح می‌شود که هفته گذشته «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا، در نامه‌ای به کنگره این کشور، پایبندی ایران به برجام را تائید کرد. همچنین ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز علی‌رغم میل باطنی‌اش مجبور به اذعان این امر شد که برجام از سوی ایران نقض نشده است.
 
مترسک‌های منافق باز هم وارد صحنه شدند!/ ترامپ و نیازش به تروریست‌های خون آشام 
 
همچنین در اواخر سال 1390 در اوج پرونده‌سازی‌ هسته‌ای غربی‌ها علیه ایران و گزارش‌های مغرضانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، 16 نهاد اطلاعاتی آمریکایی طی گزارشی بر عدم جهت‌گیری برنامه هسته‌ای ایران به اهداف تسلیحاتی اذعان کردند.
 
 بازدید آمانو از پارچین در شهریور 94
 
در شهریور94 نیز یوکیا آمانو مدیرکل آژانس انرژی اتمی که پیش‌ از آن اعلام کرده بود «طبق پروتکل الحاقی ما می‌توانیم از هر مرکز نظامی در ایران که لازم بدانیم بازرسی به عمل بیاوریم» با سفر به تهران به همراه معاون امور پادمانی‌اش "تروا واریورانتا"، در چارچوب توافق "نقشه راه" از سایت پارچین  بازدید کرد.
 
مترسک‌های منافق باز هم وارد صحنه شدند!/ ترامپ و نیازش به تروریست‌های خون آشام 
 
آمانو در بازگشت به وین در جلسه شورای حکام با اشاره به بازدید خود از «پارچین»، گفت: «این اولین بار بود که آژانس از این نقطه بازدید می‌کرد. ما وارد ساختمانی شدیم که آژانس پیش از این، تنها می‌توانست با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای، شاهد آن باشد؛ داخل ساختمان، ما نشانه‌هایی از فعالیت‌های جدید نوسازی مشاهده کردیم. هیچ تجهیزاتی داخل ساختمان وجود نداشت».
 
 ادعای مضحکی که منافقین در تیر 92 مطرح کردند
 
اما ادعاهای پوچ و توخالی منافقین علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران که بعضا مورد استناد دول غربی قرار می‌گیرد، مسبوق به سابقه است؛ در تیرماه 92 نیز گروهک منافقین با صدور بیانیه‌ای ادعاهای تازه‌ای را درباره برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان مطرح کرد. ادعاهایی که در راستای تلاش‌های گذشته این سازمان در به راه انداختن جوی رسانه‌ای، علیه فعالیت‌های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران بود. در این بیانیه ادعا شده بود ایران از سال 1386 در حال احداث تاسیسات هسته‌ای جدیدی در نزدیکی شهر دماوند است. در همان مقطع زمانی سخنگوی وقت وزارت امور خارجه کشورمان این ادعاها را تکذیب نمود و آن‌ها را ادامه داستان سرایی‌های گروهک ورشکسته منافقین خواند.
 
 کارکرد تنزل‌یافته تروریست‌های منافق برای اربابان غربی‌شان
 
اما به نظر می‌رسد، این روزها کارکرد منافقین برای غربی‌ها صرفا به اهرم فشاری تبلیغاتی علیه کشورمان تنزل یافته و غربی‌ها که در بهمن 1387 در اقدامی تعجب‌برانگیز، نام گروهک منافقین را از لیست گروهای تروریستی خارج کردند، این روزها مترصند تا با گزاره‌های گزاف و کذب منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران به پرونده‌سازی‌های حقوق بشری و هسته‌ای علیه کشورمان دست بزنند و درصورت رد اسناد مخدوششان نیز به ایجاد فضای رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه تهران دلخوش باشند و آن را دستمایه امتیازگیری قرار دهند.
 
مترسک‌های منافق باز هم وارد صحنه شدند!/ ترامپ و نیازش به تروریست‌های خون آشام 
 
چندی پیش بود که مک‌کین سناتور جمهوریخواه آمریکایی و رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا که در میان هیئت حاکمه آمریکا در دشمنی با ایران سرآمد است، به تیرانا پایتخت آلبانی رفت تا در میتینگ تروریست‌های منافق شرکت کند و در آنجا ضمن حمایت از این تروریست‌ها، ادعاهای کذبی را به منظور فضاسازی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح گرداند.
 
 دیوید آلبرایت کیست؟
 
البته دروغ پردازی غربی‌ها علیه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشورمان صرفا از مجرای گروهک تروریستی و بدنام منافقین دنبال نمی‌شود و آنها حتی در این راه به متخصصان صنعت هسته‌ای نیز متوسل می‌شوند تا آنها با ارائه گزارش‌های جعلی، پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران پرونده سازی کنند. یکی از این افراد «دیوید آلبرایت» است؛ وی که عضوی از "بنیاد دفاع از دموکراسی" آمریکا هم محسوب می‌شود، سالهاست ریاست موسسه علوم و امنیت بین‌المللی (ISIS) را برعهده دارد؛ موسسه‌ای که به ظاهر در راستای عدم اشاعه تسلیحات هسته‌ای فعالیت می‌کند، اما عمده هدفش جلوگیری از شکسته شدن انحصار آمریکا در بحث جنگ‌افزارهای ویرانگر اتمی است.
 
مترسک‌های منافق باز هم وارد صحنه شدند!/ ترامپ و نیازش به تروریست‌های خون آشام
 
 
آلبرایت در می 2012(اردیبهشت 1391) طی گزارش مدعی شد، ایران در تاسیسات هسته‌ای‌اش، فعالیت‌های مشکوک نظامی انجام می‌دهد؛ این گزارش آلبرایت، به دستمایه سردمداران آمریکا و شورای امنیت برای وارد آوردن فشار بیشتر به ایران تبدیل شد.
 
وی همچنین با ارائه اسناد مخدوش پیرامون سایت پارچین، تلاش بسیاری را به خرج داد تا ماهیت فعالیت‌های هسته‌ای ایران را نظامی جلوه دهد و برای رسانه‌ها و سیاستمداران غربی خوراک تبلیغاتی جهت هجمه پراکنی به ایران فراهم آورد و پروژه ایران هراسی را در بحث هسته‌ای تکمیل کند.  
 
آلبرایت که در لابی صهیونیستی آیپک هم دارای کرسی ویژه است، با ماموریتی که از سوی صهیونیست‌ها به وی تفویض شده بود، پروژه شایعه پراکنی و شانتاژ رسانه‌ای پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز کشورمان را به پیش می‌برد؛ وی در برهه‌ای به عنوان کارشناس هسته‌ای برای ایجاد مشروعیت در اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، مدام در رسانه‌های غربی مدعی می شد که ایران تا سال 2014 به بمب اتم دست می‌یابد.
 
دیوید آلبرایت در سپتامبر 2014 (شهریور93) در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای جهت حصول برجام، در کنفرانسی که توسط بنیاد دفاع از دموکراسی برگزار شده بود، به ایراد سخنرانی پرداخت و از اعضای کنگره آمریکا خواست تا با وارد آوردن فشارهای بیشتر، مانع از حداقل امتیازهایی شوند که هیئت ایرانی برای بدست آوردن آن چانه‌زنی می‌کند.      
 
در همان زمان دیوید آلبرایت با مقالاتی که در نشریاتی همچون  نیویورک‌تایمز، واشنگتن‌پست و یواس‌ای تودی، منتشر می‌کرد سعی داشت این نکته را به کنشگران سیاسی و رسانه‌ای غربی القاء کند که ایران به موازات محدودیت‌هایی که در توافق هسته‌ای می‌پذیرد، در تلاش است تا  تاسیسات غنی‌سازی پنهان، احداث و دایر کند.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *