آیا پدر و مادر می‌توانند طلاق دخترشان را بدون رضایت داماد بگیرند؟/ در چه صورت باید به جای دادگستری به شورای حل اختلاف مراجعه کنیم؟

17:01 - 02 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۱۴۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گستردگی مباحث حقوقی و پیچیدگی‌های موضوعات متنوع آن ضرورت آموزش هرچه بیشتر آن را روشن می‎سازد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، گستردگی مباحث حقوقی و پیچیدگی‌های موضوعات متنوع آن ضرورت آموزش هرچه بیشتر آن را روشن می‎سازد.

ضروریاتی مانند آشنا شدن شهروندان با ضوابط حقوقی و قانونی حاکم بر روابط اجتماعی و آگاهی بخشی جامعه نسبت به مسائل حقوقی یکی از مهمترین راهکارها در کاهش مراجعات مردم به دادگستری است. به همین منظور با بازخوانی سئوالات طرح شده از وکیل آنلاین تلاش می‌کنیم در جهت افزایش آگاهی‌های حقوقی مخاطبان نقش موثری را ایفا کنیم.

 آیا پدر و مادر می‌توانند طلاق دخترشان را بدون رضایت داماد بگیرند؟ 

سئوال مخاطب وکیل آنلاین در رابطه با طلاق بدون رضایت مرد به شرح زیر است، بنده نامزد هستم. پدر خانم و مادر خانمم بشدت مخالف من هستند و این موضوع باعث شده که با هم قهر کنیم و آن‌ها نیز خواهان جدا شدن من هستند و اجازه دیدن او را به من نمی‌دهند ولی نمی‌خواهم از او جدا شوم؟آیا با راضی نبودن من می‌توانند طلاق بگیرند؟ (پاسخ را اینجا بخوانید)

در چه صورت باید به جای دادگستری به شورای حل اختلاف مراجعه کنیم؟ 

سئوال مخاطب وکیل آنلاین در رابطه با صلاحیت دادگاه در رابطه با پرونده وراثت به شرح زیر است: «با سلام خدمت کارشناسان محترم، اگر وارثی گواهی حصر وراثت را در دست دارد و تحویل دیگر وراث نمی دهد، برای تحویل آن به کدام دادگاه باید مراجعه کنیم و با چه عنوان خواسته‌ای دادخواست بدهیم؟ (پاسخ را اینجا بخوانید)







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *