روسیه چگونه ناوشکن آمریکایی را از کار انداخت + تصاویر

21:30 - 31 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۵۵۷
فرماندهان نظامی ارتش روسیه به تازگی اعلام کردند که در زمینه جنگ الکترونیکی مسکو ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار دارد که به راحتی می‌تواند هر گونه هدف نظامی از سیستم‎های کشتی‌های جنگی، راداری تا ماهواره‌ای را شناسایی و خنثی کند.
به گزارش گروه بین‌الملل ، فرماندهان نظامی ارتش روسیه به تازگی اعلام کردند که در زمینه جنگ الکترونیکی مسکو ابزارهای پیشرفته‌ای در اختیار دارد که به راحتی می‌تواند هر گونه هدف نظامی از سیستم‎های کشتی‌های جنگی، راداری تا ماهواره‌ای را شناسایی و خنثی کند.

روسیه

وب‌سایت «دیلی‌میل» به نقل از منابع روس می‌افزاید که هم‌اکنون ارتش روسیه به راحتی قادر است که کشتی‌های جنگی آمریکا را با ارسال پارازیت‌های الکترونیکی از کار می‌اندازد.

روسیه

بنا به این گزارش در سال‎های گذشته نیروی هوایی روسیه با استفاده از این فن‌آوری توانسته در دریای سیاه ناوشکن آمریکایی «یواس‌اس دونالد کوک» را متوقف کند و این ناوشکن هیچ واکنشی نتوانسته انجام دهد.

روسیه

متوقف‌کردن و ازکارانداختن این ناوشکن آمریکایی در حالی رخ داده  که مجهز به آخرین سیستم دفاعی آمریکا موسوم به  Aegis«سپر» بوده‌ است. 

روسیه

«دیلی‌میل» همچنین می‌افزاید که  یکی از خدمه‌های کشتی درباره این حادثه در حساب کاربری اجتماعی خود می‌نویسد که در روزهای اخیر در دریای سیاه حادثه‌ای «مرموز» برای آنها اتفاق افتاده و به یک‌باره تمام سیستم‎های جهت‌یابی کشتی غیرفعال شده‌اند.

روسیه

هواپیمای روسیه که مجهز به سیستم بسیار پیچیده و پیشرفته Khibiny' بوده با ارسال امواج الکترونیکی قدرتمندی تمام سیستم‎های کشتی را غیرفعال کرده‌ است.

روسیه

این گزارش به نقل از «فرانک گورنک» ژنرال آمریکایی می‌نویسد: سلاح‌های الکترونیکی روسیه توانایی این را دارند که تمام تجهیزات الکترونیکی  نصب‌شده بر روی موشک‌ها، هواپیماها و کشتی‌های آمریکایی را فلج کند.




ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
دمشون گرم. به امید روزی که ماهم بتونیم از این تجهیزات بسازیم...
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
0
اگربه ایران در این کارکمک کند خیلی خوبه
حقگو
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
بالاخره آمریکای حرومزاده شیطان پرست باید به یک طریقی نابود بشه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *