برهانی: با پیراهن استقلال خاکم کنید/ تنها حسرت من ستاره سوم است

13:10 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۴۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، بیانیه صادر کرد.
به گزارش گروه ورزشی ، آرش برهانی، مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال که آقای گل تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در ذهنم نه دنبال کلمات درشت می‌گردم، نه پی بزرگنمایی هستم، هواداران استقلال و فوتبال ایران چنان عزتی برای من ساخته‌اند که کلمه‌ای نمی‌توانم برای آنها بیابم که در بیانیه خداحافظی قرار دهم، دست تک تک هواداران را می‌بوسم و از ته دل مى‌گویم همه آنها را دوست دارم و تاکید می‌کنم که «غم درونم را از این خداحافظی نمی‌توانم کتمان کنم».

قصور و کاستی‌ها را با آن دل پر مهر و محبت همیشگی‌تان به من ببخشایید. در این لحظه که از شما خداحافظى می‌کنم آسوده خاطرم که تمام سعى و تلاش خودم را براى خوشحال کردن و سربلندى تیم خودم انجام دادم.

هر چه محقق شد لطف خداوند و آنچه ماند توان و بضاعتم بود و امیدوارم چهره‌اى از من به خاطر بسپارید که در آن صادقانه و عاشقانه براى منافع استقلال جنگیده باشم.

این افتخار که براى دو تیم ستاره‌دار (به واسطه‌ قهرمانى در آسیا) بازى کردم برایم تا همیشه خواهد ماند. یک قهرمانى با پاس دوست‌داشتنى و چهار قهرمانى با استقلال دو ستاره کبیر، محبت شما عزیزان و کلى خاطرات خوش تمام سرمایه من در این چند سال حضورم بود.

از رسانه‌هاى مکتوب، صوتى و تصویرى، خبرنگاران عزیزى که نقش زیادى در پیشترفت من داشتند تشکر می‌کنم، زحمات و محبت آنها را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد و اقرار می‌کنم که همیشه از انتقادها استفاده کرده‌ام و از تشویق و تمجیدشان انگیزه گرفته‌ام.

از مدیران و مربیان عزیزم تشکر می‌کنم و از آن مدیران و مربیانى که سهم بیشترى در پیشرفت من داشتند سپاسگزارم.

از آن دسته از هم‌تیمی‌هاى عزیزم که ساده و بى‌آلایش براى یک هدف (موفقیت استقلال) مرا طی این سال‌ها یارى و همراهى کردند صمیمانه تشکر می‌کنم و برای‌شان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

هر آمدنی رفتنی هم دارد. با این وجود فکرش را نمی‌کردم که اینگونه از استقلال و فوتبال خداحافظی کنم، هر چند این روزها این جور رفتن‌ها باب شده اما دوست داشتم با پیراهن پرافتخار استقلال از فوتبال کنار بروم و حالا همین‌جا از هواداران خداحافظی می‌کنم، تنها در گوشه‌ای از ایران با قلبی آبی.

تنها حسرت من هم ستاره سوم خواهد بود که نتوانستم آن را برای استقلال و با استقلال و هوادارانش به دست بیاورم.

تصمیم نداشتم که در ایران در تیم دیگرى بازى کنم ولى همانگونه که در ابتداى فصل نقل و انتقالات شایعه‌هایى به وجود آمد توفیق اجبارى نصیبم شد که در تیم خوب پیکان که جز خوبى و احترام و عزت چیز دیگرى از بازیکنان، مربیان و مدیران این تیم دوست‌داشتنى ندیدم بپیوندم و بابت همه خوبی‌ها از آنها تشکر می‌کنم.

تا زنده هستم استقلالى و هوادار استقلال هستم و در روز وداع از دنیا هم دوست‌ دارم مرا با پیراهن مقدس استقلال به خاک بسپارند.

امیدوارم که در کارهایتان موفقیت به کامتان باشد و همدلى و اتحاد در برابر مشکلات رفیق راهتان.

ارادتمند و آرزومند آرزوهاى نیک‌تان هستم.

برچسب ها: آرش برهانی

استقلالی
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
خداحافظ آرش آقای گل پسر مکتب استقلال
Reza
|
-
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
0
خدا نگهدارت ارش جان جات تو قلب ما استقلالیا تا ابد باقی می ماند افتخار می کنم کرمانی ام
ابی اسمونی
|
-
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
0
0
هیچ وقت اون همه شادی که برامون افریدی رافراموش نمیکنیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *