معرفی 5 بازی برتر ایکس باکس وان که بزودی عرضه می شوند

20:14 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۱۹۷
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
در هر هفته عناوین مختلف و جدیدی در استور اکس باکس وان در دسترس قرار می گیرند، با توجه به تعدد این بازی ها، به صورت هفته ای عناوین برتر جدید را خدمت شما معرفی می کنیم.
به گزارش گروه فضای مجازی، در هر هفته عناوین مختلف و جدیدی در استور اکس باکس وان در دسترس قرار می گیرند، با توجه به تعدد این بازی ها، به صورت هفته ای عناوین برتر جدید را خدمت شما معرفی می کنیم.

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

Guardians of the Galaxy: The Telltale Series ساخته استودیو Marvel روایت کننده داستان جدیدی در مورد قهرمانان نه چندان مثبت کهکشان یعنی گروهی از یاغیان با اسامی Star-Lord، Gamora، Drax، ROcket و Groot است. در هیاهوی نبردی اسطوره ای محافظان کهکشان لوحی برخوردار از نیروی خارق العاده و غیر قابل توصیف را پیدا می کنند. هر کدام از محافظان بنا به دلیلی شیفته و طالب این لوح هستند، البته در این میان تنها محافظان کهکشان در پی این لوح اسطوره ای نیستند، چرا که دشمنی خونخوار که آخرین بازمانده از نسل خود است در پی به دست آوردن این لوح است و می خواهد به هر قیمتی که شده آن را از دست محافظان کهکشان خارج سازد. اولین اپیزود این سری ۵ قسمتی امروز منتشر می شود.

Voodoo Vince: Remastered

اکنون ۱۳ سال از عرضه اولین نسخه از بازی جذاب Voodoo Vince می گذرد، این بازی که در سبک پازل است به شکل هوشمندانه ای طراحی شده و اکنون نسخه به روز شده آن برای اکس باکس وان و ویندوز ۱۰ در دسترس است. اساس نسخه Remaster درست مانند نسخه اصلی بازی بوده و از این حیث می تواند به خوی کاربر را به چالش کشیده و جذب خود کند. این بازی با کیفیت ۱۰۸۰p با نرخ فریم ۶۰ عرضه شده و از گرافیک بسیار مطلوبی برخوردار است. اگر با سری بازی Voodoo Vince آشنایی ندارید باید اضافه کنیم که در این بازی شما باید به شخصیت اصلی بازی یعنی Vince کمک کنید تا با عبور از مرداب ها، گورستان ها، و بناهای باستانی محافظ گمشده خود Madam Charmanie را پیدا کند. در خلال بازی با استفاده از توانایی های جادویی خود می توانید بر دشمنان غلبه کنید. این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی کرده و از این حیث می تواند تجربه واحد و پیوسته را بر روی کامپیوتر و کنسول فراهم سازد.

Cities: Skylines

در بازی Cities: Skylines که در سبک استراتژیک و مدیریتی است، شما مسئول ساخت شهری هستید، و بایستی از اولین آجرها شروع کرده و بنا و پیشرفت شهر را ادامه دهید، در ادامه بایستی شهر رویایی خود را مدیریت کرده و احتیاجات هزاران شهروند آن را برآورده سازید. این بازی که جوایز مختلفی را درو کرده است و پیش از این به عنوان پرفروش ترین بازی سبک مدیریتی شناخته شده، علاوه بر محتوای اصلی بازی، محتوای الحاقی با نام After Dark expansion نیز در نسخه اکس باکس وان موجود استف که یکی از موارد محبوب و پرطرفدار این بازی به شمار می رود، چرا که به بازیکن امکان ساخت جاذبه های توریستی و جذب توریست را نیز می دهد.

معرفی 5 بازی برتر ایکس باکس وان که بزودی عرضه می شوند 

The Disney Afternoon Collection

اگر از طرفداران انیمیشن های دیزنی و شخصیت های بامزه ای و خاطره انگیز آن هستید، این عنوان را از دست ندهید. The Disney Afternoon Collection شما رابه دوران طلایی و جذاب گذشته شخصیت های دیزنی می برد، و فضایی سراسر ماجراجویی را برای شما رقم می زند. در این بازی می توانید در نقش اردک معروف اسکروچ به پیدا کردن گنجینه ها بپردازید، و یا اینکه کنترل شخصیت هایی نظیر Fat Cat، و Chip را در دست گرفته و در دنیای رویایی دیزنی به ماجراجویی بپردازید. تمام ویژگی های ۶ بازی کلاسیک دیزنی در این بازی گنجانده شده اند، اما به لحاظ بصری کیفیت و حال و هوای مدرن پیدا کرده اند، نکته جالبی که در بازی گنجانده شده امکان استفاده از فیلترهای گرافیکی است که حال و هوای بازی را کاملا منطبق با بازی های کلاسیک دهه ۹۰ می کند.

Wonder Boy: The Dragon’s Trap

آیا مجموعه بازی های افسانه ای Wonder Boy را به خاطر می آورید؟ پس خبر خوبی برای شما داریم، پسر شکفت آور ما دوباره باز گشته است! گرافیک کارتونی و صدا گذاری خارق العاده این بازی با حفظ عناصر نسخه های سابق باعث شده تا معجونی دوست داشتنی فراهم شود. در این بازی شخصیت محبوب ما که به واسطه یک نفرین تبدیل به موجودی نیمه انسان و نیمه سوسمار شده است، در پی یافتن درمان است. در طی بازی با هیولا ها و اژدها های مختلفی نبرد کنید، البته مواظب باشید هر اژدهایی که می کشید باعث می شود تا نیمه غیر انسانی شما تغییر شکل دهد!

علاوه بر موارد بالا عناوینی مثل ATV Renegades, Deformers, Flinthook, Ghost Recon Wildlands: Narco Road, Late Shift, ‘n Verlore Verstand, Race the Sun and Shiness: The Lightning Kingdom نیز در هفته جاری به استور اکس باکس اضافه می شوند. این عناوین هم بازی های جذابی هستند که توصیه می کنیم کاربران اکس باکس وان آنها را از دست ندهند.

منبع: وینفون


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *