امپراتور جهنم در راه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر/شیخ طادی: فارابی به وعده هایش عمل نکرد

8:15 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۱۷۳
کارگردان "شکارچی شنبه" گفت: اگر فارابی به تعهد خود در قبال پرداخت هزینه‌ها رسیدگی می‌کرد بدون شک این فیلم همان موقع به اتمام می‌رسید.
پرویز شیخ طادی نویسنده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره حواشی به وجود آمده برای فیلم "امپراتور جهنم" گفت: ده روز از فیلمبرداری "امپراطور جهنم" پیش از جشنواره فجر باقی مانده بود که به علت عدم تخصیص بودجه در آن زمان نتوانستیم آن را ادامه دهیم و این توقف هنوز هم تا تامین بودجه ادامه خواهد داشت.
 
وی در همین راستا ادامه داد: البته این ده روز فیلمبرداری مربوط به بخش‌های جلوه‌های ویژه شده و فیلمبرداری بخش‌های اصلی و با بازیگر را شامل نمی‌شود. این بخش کارگردانی ندارد  ولی به علت فیلمبرداری از دریا، امواج و مرداب‌ها زمان‌ می‌برد است.
 
کارگردان "شکارچی شنبه" با اشاره به بدعهدی فارابی در خصوص پروزه امپراطور جهنم تصریح کرد: اگر فارابی به تعهد خود در قبال پرداخت هزینه‌ها رسیدگی می‌کرد بدون شک این فیلم همان موقع به اتمام می‌رسید. اما این موسسه از یک میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده مبلغ پانصد میلیون تومان را به سختی به گروه ارائه کرد تا ما برای مابقی کار با کمبود هزینه مواجه شویم.
 
کارگردان فیلم "روزهای زندگی" درخصوص زمان اکران این فیلم خاطرنشان کرد: اگر بودجه تامین شود و بتوانیم فیلم را به اتمام برسانیم برنامه ای برای اکران آن قبل از جشنواره نداریم و این فیلم را راهی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهیم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *