رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمد علیزاده از شهر باران می‌خواند/ خواننده برادر در 8 نوبت روی صحنه می‌رود +عکس

11:00 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۱۱۶
محمد علیزاده در اجرای پیش روی خود در 8 نوبت روی صحنه می‌رود و قطعه‌هایی از جمله "شهر باران" را می‌خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ پس از اجراهای مختلفی که در نخستین روزهای سال در شهرهای مختلف داشت، در جدیدترین سری کنسرت‌های خود به مدت چند شب در تهران روی صحنه می‌رود.

علیزاده در دوره سی و پنجم جشنواره موسیقی فجر نیز در قالب 4 اجرا روی صحنه رفت و با مخاطبانش دیدار کرد.

محمد علیزاده

خواننده " شهر باران" در اجرای پیش روی خود منتخبی از آثار پرطرفدارش از آلبوم‌های "سوپرایز"، " دلت با منه" و " گفتم نرو" را اجرا می‌کند.

این خواننده موسیقی پاپ در کنسرت بهاری خود با محور آلبوم جدیدش، " گفتم نرو" روی صحنه می‌رود البته در کنار اجرای آثاری از آلبوم‌های خود تعدادی ازتک قطعه‌های پرطرفدراش را هم می‌خواند.

آلبوم "گفتم نرو" از 8 قطعه به نام‌های " بی معرفت" ، " بی مرام" ، " یه آدم دیگه ای" ، " خدانگهدار"، " عشقم این روزها"، " چهل درجه"، " تصمیمتو بگیر" و " گاهی بخند" تشکیل شده است.

پیش از انتشار جدیدترین آلبوم محمد علیزاده ، قطعه " عشقم این روزها" از این آلبوم به صورت تک قطعه دراختیار مخاطبان این هنرمند قرار گرفت و استقبال از این اثر نشان داد که می‌توان انتظار داشت آلبوم سوم این خواننده موسیقی پاپ نیز به خوبی شنیده شود.

محمد علیزاده

محمد علیزاده در روزهای پایانی سال 1395 در بخش خواننده تیتراژ در برنامه تلویزیونی " سه ستاره" احسان علیخانی به عنوان خواننده برگزیده انتخاب شد و تندیس مردمی را از دست مادرش به نمایندگی از مردم ایران دریافت کرد.

خواننده قطعه "برادر" 9 ، 10 ، 11 و 12 اردیبهشت در 8 نوبت و در ساعت‌های 19:00 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *