شماره 6 بوتافوگو برای مارسلو کنار گذاشته شد

0:01 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۰۴۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مسئولان باشگاه بوتافوگو پیراهن شماره 6 خود را برای مدافع رئال مادرید کنار گذاشتند.
به گزارش گروه ورزشی ، مارسلو، ستاره برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید از علاقه‌اش برای بازی در تیم بوتافوگو کشورش صحبت کرده است. این مدافع چپ رئالی‌ها از سال 2007 در تیم مادریدی حضور دارد و علاقمند است سال‌های پایانی فوتبالی‌اش را در کشورش برزیل به پایان ببرد.

مارسلو از علاقه‌اش برای بازی در تیم بوتافوگو برزیل صحبت کرده است. این در حالی است که این باشگاه برزیلی اعلام کرده پیراهن شماره 6 خود را برای مارسلو آماده کرده است.

قرارداد مارسلو با رئال مادرید تا سال 2020 اعتبار دارد. این مدافع برزیلی از سال 2007 در رئال حضور دارد و در این یک دهه موفق شده بازی‌های درخشانی در ترکیب رئال داشته باشد. وی حالا یکی از کاپیتان‌های باشگاه اسپانیایی و ستاره‌های محبوب این تیم است؛ بازیکنی که بیش از 400 بازی با پیراهن این تیم مطرح در دنیای فوتبال حضور داشته است.
 
این در حالی است که باشگاه رئال مادرید در حال انجام مذاکرات برای تمدید قرارداد مارسلو است. قرار است این بازیکن برزیلی قراردادش را تا سال 2022 با این تیم تمدید کند.

مارسلو در برزیل در تیم فلومیننزه حضور داشت و از این باشگاه بعد از یک سال راهی رئال مادرید شد اما او دوست دارد در تیم دیگری در برزیل بازی کند. وی در این باره گفت: من خیلی دوست دارم روزی در تیم بوتافوگو بازی کنم، این رویای بزرگی خواهد بود.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *