مسوت اوزیل، ستاره شانس آرسنال

2:00 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۳۰۰۰۱۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک تیم فوتبال آرسنال آمار جالبی را در فصل جاری به ثمر رسانده است.
به گزارش گروه ورزشی ، تیم فوتبال آرسنال انگلیس موفق شد در دیدار این هفته خود در لیگ برتر در زمین میدلزبورو به پیروزی دست پیدا کند. توپچی‌ها در این بازی خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند.
 
آرسن ونگر و تیمش حالا برای کسب سهمیه بازی‌های لیگ قهرمانان در فصل آتی امیدوارتر شدند. آرسنال با پیروزی مقابل میدلزبورو 57 امتیازی شد. آنها بعد از منچستریونایتد 60 امتیازی در رده ششم قرار گرفته‌اند.
 
این در حالی است که دو تیم یونایتد و آرسنال نسبت به رقبای دیگر یک بازی و نسبت به برخی دیگر 2 بازی کمتر انجام داده‌اند اما نکته جالب در مورد آرسنال در دیدار این هفته مقابل میدلزبورو، 3 هزارمین گل آنها بود. آرسنالی‌ها در این بازی موفق شدند 3 هزارمین گل خود در تاریخ لیگ برتر جزیره را به ثمر برسانند. تنها منچستریونایتد با 3226 گل بالاتر از آرسنال قرار دارد.
 
مسوت اوزیل و الکسیس سانچز ستاره‌های توپچی‌ها در این بازی حساس بودند که موفق شدند برای آرسنالی‌ها گلزنی کنند. ستاره آلمانی کنار بازیکن شیلیایی، دو بازیکنی هستند که در سال 2018 قراردادشان با آرسنال به پایان خواهد رسید و قرار است در تابستان پیش رو تصمیم نهایی برای تمدید قرارداد یا خروج از باشگاه را بگیرند.
 
مسوت اوزیل در این فصل برای توپچی‌ها آمار جالبی به ثبت رسانده است. آرسنال در این فصل در هر 9 مسابقه‌ای که مسوت اوزیل در آن موفق به گلزنی شده، پیروز میدان بوده است.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *