6 فیلمی که بزودی اکران می‌شوند/فیلم جنجالی جشنواره فیلم فجر 3 میلیاردی شد

16:45 - 28 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۷۲۱
28 فروردین 96 در عرصه فرهنگ و هنر با اخبار گوناگونی همراه بود. از جمله مهمترین اخبار امروز می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی ابوالقاسم طالبی، سوژه جدید چهره سال هنر انقلاب، فیلم‌های اکران دوم نوروزی و فروش بالای ماجرای نیمروز اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فروردین 96 در عرصه فرهنگ و هنر با اخبار گوناگونی همراه بود. از جمله مهمترین اخبار امروز می‌توان به آخرین وضعیت جسمانی ابوالقاسم طالبی، سوژه جدید چهره سال هنر انقلاب، فیلم‌های اکران دوم نوروزی و فروش بالای ماجرای نیمروز اشاره کرد.
 
ابوالقاسم طالبی 
ابوالقاسم طالبی در حال نگارش سریالی تاریخی/وضعیت جسمانی کارگردان یتیم‌خانه‌ایران رو به بهبود است
 
حسن لفافیان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص وضعیت جسمانی "ابوالقاسم طالبی"گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی آقای طالبی بسیار خوب است و تمامی مراحل درمان را مرتب و به خوبی پیگیری کرده و در خانه مشغول استراحت است.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
علی مشهدی 
بازیگری، فرصتی برای حضور در خندوانه باقی نمی‌گذارد/ در آرماندو نقشی جدی را ایفا می‌کنم
  
علی مسعودی بازیگر عرصه تلویزیونی و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، گفت: در شرایط کنونی از ساخت سریال خودم که می‌خواستم آن را در شهر مشهد تصویربرداری کنم، انصراف داده‌ام.
 
وی ادامه داد: هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی " آرماندو" و فیلم سینمایی "ما خیلی باحالیم" هستم.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
هالیوود 
حسادت بازیگر زن هالیوود وحشتی فراموش‌نشدنی آفرید+عکس
 
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "فراموش‌نشدنی" به کارگردانی "دنیس دی نووی" 21 آوریل 2017 اکران خود در هالیوود را آغاز خواهد کرد.
 
این فیلم روایت جنایتی خانوادگی است که توسط زن پیشین یک خانه اتاق می افتد. شخصیت این این فیلم بعد از طلاق از همسر خود به خانه قبلی آمده و قصد دارد تمامی خانواده را نابود کند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 
 ترامپیسم
ترامپیسم سوژه بعدی چهره سال هنر انقلاب اسلامی/نمایشگاه هولوکاست خون نتانیاهو را به جوش آورد
 
سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و هنرمند انقلابی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص تاریخچه فعالیت‌های خود در عرصه کاریکاتور گفت: من از 18 سالگی به صورت مستقیم فعالیت خود در عرصه کاریکاتور را آغاز کرده و همان سال‌ها 22 کاریکاتور بسیار بزرگ را در حوالی فرودگاه با موضوع دفاع مقدس کار کردم. همان اتفاق به همکاری من در سال 60 با نشریه اطلاعات هفتگی انجامید.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 ویلایی ها
ویلایی‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان اکران می‌شود/6 فیلم اکران دوم نوروز مشخص شدند
 
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص نتیجه جلسه شورا در تاریخ 28 فروردین 96 گفت: فیلم‌ "ویلایی‌ها" ساخته منیر قیدی در گروه استقلال بعداز "گشت۲" به ثبت رسید.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.
 
 ماجرای نیمروز
ماجرای نیمروز 3 میلیاردی شد/ استقبال تماشاگران از فیلم برگزیده جشنواره فجر ادامه دارد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" ساخته محمدحسین مهدویان امروز توانست از مرز 3 میلیارد تومان فروش عبور کند.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *