رکوردشکنی‌های سریع و خشن 8 ادامه دارد‌/کینگ کونگ از گیشه سقوط کرد+عکس

10:30 - 29 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۶۶۰
جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود (باکس آفیس) با اعلام صدرنشینی مقتدرانه و رکوردشکنی فیلم سینمایی "سریع و خشن 8" منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود (باکس آفیس) با اعلام صدرنشینی مقتدرانه و رکوردشکنی فیلم سینمایی "سریع و خشن 8" منتشر شد.
 
از نکات بارز باکس آفیس این هفته هالیوود می توان به افت فروش تمامی فیلم های در حال اکران اشاره کرد.
 
همچنین از دیگر موارد باکس آفیس این هفته هالیوود می توان به افت فروش و خروج فیلم هایی همچون "نینجا"، "شبح درون پوسته" اشاره کرد.
 
  سریع و خشن 8
 سریع و خشن 8
 
"سریع و خشن 8" به کارگردانی "اف گری" در اولین تجربه اکران خود درامریکا با رکوردشکنی در افتتاحیه امروز فروشی معادل 108 میلیون دلار را به ثبت رساند.
 
فیلم "سرنوشت خشمگین ها" که ادامه ای بر سریع و خشن ها خواهد بود به کارگردانی "اف گرای" ادامه ای بر هفت نسخه قبلی بوده و بازیگران فراوانی در آن به ایفای نقش می پردازند.
 
در نسخه جدید این فیلم ون دیزل، دواین جانسون (راک)، جیسون استاتام، کرت راسل و چارلیز ترون به ایفای نقش خواهند پرداخت.
 
اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود بازیگر نقش اصلی این فیلم و جایگزین پل واکر بازیگر فقید سینمای هالیوود خواهد بود.
 
سریع و خشن هشت با نام اصلی "سرنوشت خشمگین ها" ادامه ای بر فیلم های پر فروش و موفق سریع خشن خواهد بود.
 
بچه رئیس 
بچه رئیس
 
انیمیشن "بچه رئیس" به کارگردانی "تام مک گراث" در دومین هفته از اکران خود به فروشی معادل 15.5 میلیون دلار دست پیدا کرد و با توجه افت محسوس در گیشه به رده دوم باکس آفیس سقوط کرد. این انیمیشن با این گیشه توانسته بالاتر از بسیاری از فیلم های پرسر و صدای هالیوود بایستد.
 
این فیلم یک انیمیشن کامپیوتری-3D آمریکایی است که داستان آن بر اساس کتابی به همین نام نوشته "مارلا فارزی" است.
 
داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر کوچکتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند.
 
الک بالدوین در نقش بچه رئیس ، مایل باکشی در نقش تیموتی، برادر هفت ساله بچه رئیس، توبی مگوایر در نقش راوی ، استیو بوشمی در نقش فرانسیس ، جیمی کیمل در نقش آقای تمپلتون  و لیسا کودرو در نقش خانم تمپلتون  در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.
 
 
دیو و دلبر
 
فیلم «دیو و دلبر» که بر اساس یک افسانه قدیمی به کارگردانی بیل کاندن ساخته شده در چهارمین هفته از اکران باز هم با طعم افت در فروش روبرو شد و به مبلغی به میزان 13.6 میلیون دلار اکتفا کرد تا با یک پله سقوط در جایگاه سوم بایستد.
 
این فیلم به داستان دختری در اواخر قرن هجده می پردازد. او که پدرش اسیر یک دیو شده می پذیرد در ازای آزادی وی در اسارت دیو باقی بماند.
 
در ابتدای داستان، یک زن گدا یک شاهزادهٔ جوان را نفرین و او را تبدیل به یک دیو زشت می‌کند، زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند.
 
فیلمنامه این اثر را "استیون شباسکی" بر اساس داستانی با همین نام نوشته " ژنی ماری لی پرنس دی بیومونت" نگاشته است.
 
اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، ایوان مک‌گرگور، ایان مک‌کلن و اما تامسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
 
 
اسمورف ها
 
انیمیشن "اسمورف ها (روستای گمشده)" به کارگردانی "کِلی آسبوری" از 7 آوریل 2017 اکران خود را در سینماهای امریکا آغاز کرده و در دومین هفته از اکران خود فروشی معادل 6.5 میلیون دلار را به ثبت رسانده تا در رتبه چهارم باکس آ،یس بایستد.
 
یک نقشه اسرار آمیز اینبار اسمورف ها را به یک جنگل ممنوعه سوق می دهد که منجر به برملا شدن راز بزرگی می شود.
 
پاملا ریبون و استیسی هارمن نگارش فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته و کمپانی دیزنی ساخته آن را در دست گرفته است.
 
دمی لواتو، ری ویلسون، جوی مانگلیو، جک برایر و میشل رودریگز از جمله بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی را انجام داده اند.
 
 
روی فرم بمان
 
فیلم سینمایی "روی فرم بمان" به کارگردانی "زک براف" دومین هفته از اکران خود را نیز با فروشی ناچیز به پایان رساند.
 
این فیلم پس از دو هفته به فروش کلی 23.4 میلیون دلار رسیده و طی هفته گذشته تنها 6.4 میلیون دلار فروخته تا با این رقم در جایگاه پنجم قرار گیرد.
 
مورگان فریمن، آلن اریکن و مایکل کین بازیگران اصلی این فیلم هستند که در آن به ایفای نقش سه سارق بازنشسته پرداخته اند.
 
فیلم های "هدیه" با 3 میلیون دلار "برو بیرون" با 2.9 میلیون دلار،"پاور رنجرز" با 2.9 میلیون دلار، "پروژه مسیح" با 2.7 میلیون دلار، "کونگ" با 2.3 میلیون دلار  در رتبه های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود قرار گرفته اند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *