ترامپ در پی حمله نظامی ناگهانی به کره شمالی است

10:27 - 28 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۵۳۶
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که دونالد ترامپ در پی آزمایش موشکی ناموفق کره شمالی مشتاق به حمله نظامی ناگهانی به این کشور است.
کره شمالی
به گزارش گروه بین‌الملل ، خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید گزارش داد که دونالد ترامپ در پی آزمایش موشکی ناموفق کره شمالی مشتاق به حمله نظامی ناگهانی به این کشور است.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع نزدیک به کاخ سفید نوشت: ترامپ در راستای مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز و بی‌ثبات کننده کره شمالی تمایل به حمله ناگهانی به این کشور را دارد.

این منبع آگاه به شرط ناشناس ماندن گفته است که با این وجود ترجیح ترامپ این است که مقابله با کره شمالی با مدیریت چین انجام شود.

بلومبرگ به نقل از این منبع آگاه نوشت: تیم امنیت ملی ترامپ گزینه‌های مختلفی را درباره اقدامات اخیر کره شمالی بررسی و به واکنش در مقابل آن فکر کرده و بعد از آزمایش ناموفق کره شمالی، آنها از این مسئله آگاه و تلاش کردند تا این اقدام را کم‌اهمیت جلوه دهند و تصمیم ترامپ این بوده است که اولین واکنش آمریکا به این آزمایش ناموفق از زبان «جیمز ماتیس» وزیر دفاع بیان شود.

این در حالی است که «رابرت مک‌مستر»، مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور استفاده از گزینه‌های نظامی برای پاسخ به آزمایش موشکی ناکام کره شمالی را در دست بررسی ندارد.

مک‌مستر که با شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز گفت‌وگو می‌کرد گفت که آمریکا در حال همکاری با متحدانش و چین برای بررسی طیفی از پاسخ‌ها در برابر کره شمالی است.






ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
چه عالی وهیجان انگیز
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *