سفر دختر و همسر آیت الله هاشمی رفسنجانی به انگلیس(؟)

15:22 - 27 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۹۳۵۷
«عفت مرعشی» و «فاطمه هاشمی رفسنجانی» صبح امروز، کشور را به مقصد انگلیس ترک کردند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، عفت مرعشی و فاطمه هاشمی همسر و دختر ارشد آیت‌الله دختر و همسر آیت الله هاشمی هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، ساعت 9 صبح امروز ( یکشنبه، 27 فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره)، ایران را به مقصد انگلیس ترک کردند.

 مقصد سفر همسر و دختر آیت الله هاشمی"لندن" عنوان شده با این حال تاکنون خانواده و نزدیکان آقای هاشمی درباره علت این سفر اظهارنظری انجام نداده‌اند.

پیشتر نیز سفرهای خارجی فرزندان آیت الله هاشمی به آمریکا و لندن با واکنش‌های زیادی همراه شده بود.

فائزه هاشمی در سال 92 به لندن سفر و دلیل آن را شخصی دانسته بود. وی سال 94 نیز یعنی پیش از انتخابات مجلس دهم به آمریکا سفر کرد.

 دختر کوچک‌تر آیت الله هاشمی در پاسخ به واکنش‌های صورت گرفته به خروج او از کشور گفته بود که سفر من به آمریکا یک مسأله کاملا شخصی بود و رسانه‌ها نباید به این مسائل دامن بزنند؛ اکنون اگر کسی بخواهد از آن سوی مرزها دستوری بگیرد، نیازی ندارد به آن کشورها سفر کند. چرا که وسایل ارتباطی به قدری پیشرفته شده که دیگر نیازی به چنین سفرهایی وجود ندارد.

مهدی هاشمی رفسنجانی نیز 2 ماه پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و پس از طرح اتهامات مالی و امنیتی، کشور را به مقصد انگلیس ترک کرده بود. وی حدود 40 ماه بعد در دوم مهر 1391 به ایران بازگشت و پس از بررسی اتهامات و اثبات جرائم‌اش در دادگاه، روانه زندان شد.

 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *