آغاز همکاری‌ ISQI با کره جنوبی در زمینه تست و بازرسی

16:01 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۹۶۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
شرکت‌های ISQI و HCT در زمینه‌های مختلف فنی با هم همکاری خواهند کرد.
به گزارش خودروکار، به نقل از روابط عمومی ISQI، شرکت HCT بزرگ‌ترین مرکز تست تجهیزات IT و ICT و کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری دقیق در کره جنوبی است که توسط اغلب مراکز مهم اعتباردهی جهان مورد تأیید قرار گرفته و اخیراً توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی ایران نیز به عنوان نهاد معتبر تست تجهیزات رادیویی پذیرفته شده است.

مشارکت نامه همکاری ISQI و HCT (Hyundai Calibration & Certification T echnologies Co.) روز پنجشنبه با حضور مدیران عامل دو شرکت در شهر ایچئون کره جنوبی به امضا رسید.

اشکان گلپایگانی مدیر عامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در باره هدف از این مشارکت گفت: با توجه به توفقاتی که سال گذشته بین دولتهای ایران و کره جنوبی صورت گرفت توسعه سطح همکاری‌های تجاری و صنعتی در دستور کار طرفین قرار دارد، بر اساس این توافق در فاز اول ضمن تبادل دانش فنی امکان اجرای دقیق بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی در مبدأ ایران و کره جنوبی فراهم شده و همچنین امکان تست و بازرسی تجهیزات و کالاها به ویژه در حوزه ICT و همچنین کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری دقیق بوجود آمده است.

گلپایگانی اشاره کرد با این توافق در فاز بعدی سرمایه گذاری مشترک جهت ایجاد ازمایشگاه های تست و کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری در کشور انجام خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *