رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بیش از 2 تن تریاک و حشیش در عملیات مسلحانه/ 117 کیلوگرم مرفین ضبط شد

6:00 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۴۴۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر از نوع حشیبش و تریاک در شهرستان‏های سراوان، ایرانشهر، نیک‎شهر و زهک در یک عملیات مسلحانه خبر داد.
حجت‎الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، با اشاره به کشفیات مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در شهرستان سراوان اظهار کرد: یک تن و ۶۴۴ کیلوگرم  تریاک و ۲۶ کیلوگرم حشیش  در شهرستان سراوان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۱۷ کیلوگرم مرفین  طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  همچنین 521 کیلوگرم  تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو شهرستان نیک شهر، 351 کیلوگرم  تریاک و توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان ایرانشهر، و۲۵۴کیلوگرم  تریاک و ۱۷ کیلوگرم  حشیش  در شهرستان زهک از عملیات‎های مسلحانه ۲۴ ساعت گذشته  توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است.

حجت‏الاسلام والمسلمین موحدی راد با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد تاکید است که با همکاری نیروی انتظامی در سطح استان به صورت جدی دنبال می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *