تمرکز بر موضوع اشتغال و ازدواج در اثر جدید آب‌پرور/امکان حضور بازیگران جدید در لژیونر

12:00 - 30 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۷۶۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
فرجی با اشاره به اینکه سریال "لژیونر" به حواشی فوتبال می‌پردازد، از ایفای نقش ورزشکاران در این اثر سخن گفت.
مهدی فرجی تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: تاکنون 40 درصد از سریال "لژیونر" تصویربرداری شده است.

وی ادامه داد: این سریال موضوعی اجتماعی دارد که در بستر ورزشی روایت می‌شود و به برخی از آسیب هایی که در محیط های ورزشی وجود دارد، می‌پردازد.

سریال لژیونر

فرجی تصریح کرد: فضای کلی سریال مفرح و شاد است البته لفظ کمدی را درباره این سریال به کار نمی‌برم اما به طور کلی این سریال فضایی شیرین دارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: سریال "لژیونر" همچنین به موضوعات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج نیز می‌پردازد و سعی می‌کند بر چنین محورهایی نیز تمرکز داشته باشد.

تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" یادآور شد: زمان پخش این سریال را شبکه 5 تعیین می‌کند و در این خصوص ما اطلاع چندان دقیقی نداریم.

وی با اشاره به نام این سریال که ابتدا از آن با عنوان "لژیونر" نام برده شده بود و سپس این عنوان جای خود را به "افسر نمونه" داد، توضیح داد: واقعیت این است به دلیل اینکه "لژیونر" نامی خارجی محسوب می‌شود کمی در استفاده از آن پرهیز داریم و نام نهایی را به زودی و با مشورت شبکه اعلام می‌کنیم.

سریال لژیونر

وی همچنین گفت: برنامه‌های ورزشی تلویزیون به گونه‌ای است که مخاطبان با تماشای آن‌ها به فوتبال علاقمند می‌شوند. به طور طبیعی جوانان کشورمان علاقه دارند به ورزش قهرمانی روی بیاورند و در سریال تلویزیونی "لژیونر" بیشتر به حواشی فوتبال پرداخته می‌شود.

فرجی تصریح کرد: این سریال تنها به فوتبال نمی‌پردازد بلکه تلاش می‌کند به برخی از آسیب‌هایی که در حواشی ورزش وجود دارد، بپردازد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: برای اضافه شدن گروه جدیدی از بازیگران به سریال تلویزیونی "لژیونر" در حال گفت و گو هستیم که با نهایی شدن این موضوع، اسامی جدید اعلام می‌شود.

سریال لژیونر

تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" خاطرنشان کرد: در این سریال اشپیتیم آرفی به عنوان یک بازیکن فوتبال به ایفای نقش می‌پردازد و در عین حال ممکن است در ادامه، فوتبالیست‌ها و ورزشکاران دیگری نیز با توجه به موضوع سریال، به این مجموعه اضافه شوند.

گفتنی است، در سریال تلویزیونی "لژیونر" هنرمندانی از جمله حسن پورشیرازی، محمدرضا شریفی نیا، لاله صبوری و حمید آهنگی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مسعود آب پرور کارگردانی و مهدی فرجی تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *