برانکو: پلی‌استیشن نیست که یک‌شبه بازیکن را اصلاح کنیم!/ این پنالتی، آخرین پنالتی طارمی بود

21:29 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۵۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی هستیم که موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم و بازیکنان انرژی زیادی از دست می‌دهند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال الریان قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری اظهار داشت: پیش از هر چیز به خاطر هواداران و بازیکنان ناراحتم. ناراحتم که این بازی را با پیروزی پشت سر نگذاشتیم. خیلی تلاش کردیم و زحمت کشیدیم.
 
وی ادامه داد: می‌دانستم الریان تیم خوبی است ولی ما بهتر بودیم. 14 کرنر زدیم و موقعیت‌های بهتری هم داشتیم اما مجازات نشدیم و فقط به پیروزی نرسیدیم. زمانی مجازات می‌شویم که شکست بخوریم. بازی آینده ما با الهلال بسیار مهم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعویض‌های ناقصی که انجام داد، تصریح کرد: بازی آینده ما با الهلال بسیار مهم است. ربیع‌خواه را به زمین فرستادم تا دقیقاً چیزی که اتفاق می‌افتد، رخ ندهد. برای اینکه حریف موقعیتی روی دروازه ما ایجاد نکند، می‌خواستیم میانه میدان را محکم کنیم. بازیکنان جوانی هم روی نیمکت داشتیم که شاید می‌توانستند به زمین بروند.

برانکو درباره اینکه پرسپولیس در لیگ برتر در آستانه قهرمانی است و مشکل گلزنی این تیم تا حدودی برطرف شده اما در لیگ قهرمانان، گره در کارش وجود دارد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که لیگ قهرمانان با لیگ ایران متفاوت است. این بازی‌ها کیفیت بالاتری دارد. در لیگ ایران بازیکنان مثل سوریا، تاباتا یا ... ندارید. آنها بازیکنان بین‌المللی و باتجربه هستند که به راحتی نمی‌توان مقابل آنها بازی کرد. مقابل همین تیم از میانه زمین و کناره‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم، پنالتی‌مان را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و پنالتی دوم روی علیپور هم گرفته نشد.

وی افزود: الریان اولین تیمی بود که توانست روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند؛ موقعیتی که بیرانوند مقابل آن به خوبی واکنش نشان داد. در لیگ قهرمانان کوچک‌ترین اشتباه، تاوان به دنبال دارد. ما گل نزدیم و اگر این اتفاق رخ می‌داد شرایط تغییر می‌کرد. شوق بازیکنان ما در 15 دقیقه آخر و هیجانی شدن آنها برای حلمه باعث شد سازماندهی تیم ما به هم بریزد. خیلی سخت بود در آن شرایط به موقعیت‌های الریان واکنش نشان دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *