روز پدر در کشورهای مختلف چگونه است؟

15:32 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۴۷۹
روز پدر زمانی برای قدردانی از پدران و همچنین جمع شدن خانواده در کنار هم است. در سراسر دنیا روز پدر جشن گرفته می‌شود و در بسیاری از کشورها این روز سومین یکشنبه ماه ژوئن است.
روز پدر در کشورهای مختلف چگونه است؟به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فستیوال نیوز، در این روز پدران هدایایی همچون کارت تبریک، شکلات، گل و دیگر هدایا دریافت می‌کنند و کودکان زمان زیادی را با پدران خود می‌گذرانند و از این روز لذت می‌برند.

در کشور برزیل روز پدر دومین یکشنبه ماه آگوست، در روسیه 23 فوریه، در استرالیا اولین یکشنبه ماه سپتامبر، در ایتالیا ماه مارس در روز مراسم سنت جوزف و در دانمارک پنجم ژوئن است.

در هند، فرانسه، ایالات متحده، کانادا، ژاپن، فیلیپین، ایرلند و افریقای جنوبی نیز سومین یکشنبه ماه ژوئن روز پدر نام گرفته است.

مراسم روز پدر در برخی کشورها متفاوت است و فقط روز قدردانی از پدران نیست بلکه روز احترام به مردانی است که نقش مهمی در زندگی افراد داشته‌اند؛ همچون پدربزرگ، دایی، عمو ویا برادر است.

هرچند زمان مراسم روز پدر در کشورهای مختلف متفاوت است، اما بسیاری از کشورها در تقویم خود روز پدر دارند و در این روز به طور رسمی از پدران خود تشکر می‌کنند.

/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *