رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمریکا با حمله موشکی به سوریه چتر حمایتی خود را از گروه‌های تروریستی پهن کردند

11:04 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۳۳۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکا با حمله موشکی به سوریه چتر حمایتی خود را از گروه‌های تروریستی پهن کردند، تصریح کرد: ایران با تمام توان در مقابل تجاوزگری آمریکایی‌ها خواهند ایستاد.
نقویبه گزارش گروه سیاسی ، سید حسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 21 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اقدام آمریکایی ها در حمله موشکی به سوریه گفت: آمریکایی ها در یک اقدام تجاوزگرایانه خاک کشور مستقل را مورد تجاوز قرار دادند و برخلاف ادعاهای واهی آن ها برای مبارزه با تروریسم عملا با این اقدام چتر حمایتی خود را از گروه های تروریستی پهن کردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تجاوزگری آمریکایی ها در تاریخ سیاسی جهان مشخص است و آن ها بارها به کشورهای مختلف از جمله عراق و افغانستان حمله کرده اند، آمریکا به بهانه وجود تسلیحات شیمیایی به عراق حمله کرد اما بعد از تحقیقات 4 ساله هیچ سلاحی کشف نشد و بعد از آن نیز هیچ سازمان بین المللی آمریکا را به خاطر این اقدام محاکمه نکرد.

وی افزود: اگرچه ملت و انقلاب اسلامی بارها دماغ آمریکا را به خاک مالیده و امروز آمریکایی ها خصومت بسیاری به جهت شکست در منطقه دارند اما نمایندگان مجلس اعلام می کنند که با تمام توان در مقابل تجاوزگری آمریکایی ها خواهند ایستاد و ملت، دولت و همه ارکان به لطف خدا و با حضور مردم در صحنه دماغ آمریکا را به خاک خواهند مالید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید نسبت به اقدامات آمریکایی ها مواضع قاطع و محکمی اتخاذ کند و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز بعدازظهر امروز جلسه ویژه ای را برای رسیدگی به این مسائل تشکیل خواهد داد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *