مهرداد میناوند: نود دقیقه نام پرسپولیس را فریاد می زنیم

8:43 - 21 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۲۵۷
مهرداد میناوند در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و الریان قطر پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: با دوستان عزیزم ادموند بزیک و عباس پهلوان در کنار دیگر رفقای خوبم که یاران همیشگی جایگاه بیست و یک هستند، نود دقیقه نام زیبای پرسپولیس را فریاد می زنیم.
مهرداد میناوند در آستانه بازی حساس پرسپولیس و الریان پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: سلام. فردا قرار است رویای چند ساله ام رنگ حقیقت بگیرد و مثل همه هواداران از قلب ورزشگاه بازی را تماشا کنم. فردا درست مثل دوران کودکی و نوجوانی ام به جایگاه بیست و یک می روم و تیمم را با دل و جان تشویق می کنم، به همان جایگاهی که همیشه خانه پرسپولیسی های دو آتشه بوده و چیزی جز نام تیم محبوبمان از آنجا شنیده نشده است. کودکی من همیشه در حسرت داشتن یک پرچم سرخ گذشت اما فردا حتما یک پرچم خوش رنگ منقش به نام مقدس تیمم را همراه خود خواهم داشت. با دوستان عزیزم ادموند بزیک و عباس پهلوان در کنار دیگر رفقای خوبم که یاران همیشگی جایگاه بیست و یک هستند، نود دقیقه نام زیبای پرسپولیس را فریاد می زنیم.

پرسپولیس 
 
گفتنی است، امروز و در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم پرسپولیس و الریان قطر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.

/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *