رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افکار عمومی جهانیان برای آمریکایی‌ها اهمیتی ندارد/حمله موشکی آمریکا به سوریه، تروریستها و سران مرتجع برخی از کشورهای عربی را خوشحال کرد

22:00 - 19 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۶۵۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حمله موشکی آمریکا به سوریه تنها موجب خوشحالی تروریستها و سران مرتجع برخی از کشورهای عربی و همچنین رژیم صهیونیستی شد، گفت: با هر عینکی که به ماجرا نگاه کنیم، متوجه می شویم که اقدام امریکایی ها در بمباران پایگاه هوایی شعیرات، بر خلاف قوانین بین الملل و در حقیقت یک تجاوز آشکار به حاکمیت سوریه بوده است.
دهقانی
کمال دهقانی فیروزآبادی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، ضمن خودسرانه خواندن و بدون توجیه دانستن بمباران موشکی پایگاه هوایی شعیرات در حمص سوریه توسط آمریکا، اظهار کرد: این اقدام کثیف  آمریکایی ها به این معنی است که برای آنها افکار عمومی جهانیان اهمیتی ندارد.

وی ضمن محکوم کردن این حمله گفت: آمریکایی ها خلاف قوانین بین المللی اقدام به تجاوز آشکار به سوریه کردند و گستاخانه آن را به صورت عمومی هم اعلام کردند.

دهقانی فیروزآبادی در ادامه تاکید کرد: کاملا مشخص است که آمریکایی ها باید منتظر بررسی و اعلام نتیجه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه می ماندند؛ اقدامی که از آمریکایی های خودسر هیچگاه انتظار نمی رود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه حمله موشکی آمریکا به سوریه تنها موجب خوشحالی تروریستها و سران مرتجع برخی از کشورهای عربی و همچنین رژیم صهیونیستی شد، خاطرنشان کرد: با هر عینکی که به ماجرا نگاه کنیم، متوجه می شویم که اقدام امریکایی ها در بمباران پایگاه هوایی شعیرات، بر خلاف قوانین بین الملل و در حقیقت یک تجاوز آشکار به حاکمیت سوریه بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *