کشف محموله 4 تنی فرآورده های گوشتی قاچاق

12:04 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۵۲۲۹
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله چهار تنی فرآورده های گوشتي غير بهداشتی توسط ماموران انتظامی شهرستان ورامین خبر داد.
فرآورده های گوشتیبه گزارش گروه جامعه ،سردار عبدالرضا ناظری گفت: برابر دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت تعدادی افراد سودجو در زمینه تهیه و توزیع فرآورده های گوشتی غیر مجاز در سطح شهرستان ورامین،بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامي بخش جواد آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات فني و اطلاعاتي در سطح حوزه يک دستگاه کاميون حاوی چهار تن فراورده گوشتی غير مجاز که به صورت بسته بندی شده در مسير انتقال به يکی از شهرستان های همجوار بود را توقيف کردند.
 
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به دستگیری دو متهم در این رابطه و معرفي آنها به مراجع قضائی گفت:این محموله با دستور دادستانی توسط ماموران شبکه بهداشت و درمان ورامین امحاء شد.

سردار ناظری در پايان خاطرنشان کرد:فرآورده های خوراکی غیر مجاز ضربات جبران ناپذيري به سلامت جامعه وارد می كند و نيروی انتظامی با اشخاصی که بخواهند از این طریق به ثروت و مال نامشروع برسند برخورد قاطع و قانوني كرده و اجازه جولان نخواهد داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *