تیراندازی در شیکاگو آمریکا 7 قربانی گرفت

14:11 - 11 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۱۹۹
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در سه مورد تیراندازی طی 24 ساعت گذشته در «شیکاگو» آمریکا 7 نفر و به خصوص یک زن باردار کشته شده‌اند.
تیراندازی در شیکاگوی آمریکا 7 قربانی گرفت
به گزاش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در سه مورد تیراندازی طی 24 ساعت گذشته در «شیکاگو» آمریکا 7 نفر و به خصوص یک زن باردار کشته شده‌اند.

پلیس شیکاگو تاکنون هیچ مظنونی را در ارتباط با این تیراندازی‌ها دستگیر نکرده و درباره ارتباط این سه تیراندازی به یکدیگر نیز گزارشی منتشر نشده است.

در یک مورد از این تیراندازی‌ها فردی مسلح در داخل یک رستوران دو نفر را هدف قرار داد و با شلیک گلوله این دو شخص را به قتل رساند.

علاوه بر این جسد دو نفر دیگر نیز در خارج از این رستوران پیدا شده که هر دوی آنهال از ناحیه سر هدف گلوله واقع شده‌اند.

در مورد دیگری نیز جسد یک زن باردار در داخل منزل مسکونی در حالی یافت شده که وی از ناحیه سر هدف گلوله واقع شده و جان خود را از دست داده بود.

علاوه بر این طی روزهای گذشته بر اثر تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر «سینسیناتی» در ایالت اوهایو دستکم یک نفر کشته و 13 نفر دیگر مجروح شدند و این در حالی است که بنا به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا ، در روز 22 مارس و تنها در طول 24 ساعت  60 مورد حادثه تیراندازی در سراسر آمریکا ثبت شده که در نتیجه آن 47 نفر کشته و زخمی شده‌اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *