هوای قهرمانی در مستند آتلان از شبکه افق

13:00 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۸۹۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مستند «آتلان» درباره اسبی به نام ایلخان و تلاش مربی جوانش برای بازگردان این اسب به کورس قهرمانی، پنجشنبه 10 فروردین از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مستند «آتلان» درباره‌ یک اسب به نام «ایلحان» و علی، مربی این اسب است.

این اسب زمانی قهرمان مسابقات مختلف بوده ولی حالا دیگر آن شور و حال را ندارد و حالا علی تلاش می کند روزهای قهرمانی را به یادش بیاورد.

«آتلان» در جشنواره های مختلفی حضور داشته و توانسته است جوایز بسیاری به دست آورد؛ سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند جشنواره فیلم‌فجر، چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت و پنج جایزه از جشن خانه سینما، تندیس و لوح افتخار بهترین فیلم مستند جشنواره بین المللی فیلم «موندنس» آمریکا، جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره بین‌المللی فیلم « ruralroute» نیویورک، جایزه بهترین فیلم مستند از نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی «سانفرانسیسکو»، جایزه بهترین فیلم مستند بلند چهارمین دوره جشنواره مستند «Front Doc» ایتالیا، لوح تقدیر و نشان بلورین بخش مسابقه بین‌الملل سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان از جمله این جایزه ها هستند.

این مستند توسط معین کریم الدینی کارگردانی شده است.

مخاطبان شبکه افق می توانند ساعت 19:43 پنجشنبه دهم فروردین ماه، بیننده «آتلان» از این شبکه باشند؛ تکرار آن هم ساعت 7:00 روز بعد پخش می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *