تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور در جاده های درون و برون شهری

13:23 - 09 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۷۶۳
معاون هماهنگ کننده غرب استان تهران از تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور در جاده های درون و برون شهری در ایام نوروز خبر داد.
تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور در جاده های درون و برون شهریبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ داود عبدالمالکی در جلسه قرارگاه نوروزي در شیفت دوم تعطیلات نوروزی با اشاره به فعالیت مضاعف کارکنان انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 گفت:کنترل محورهای مواصلاتی،تشدید فعالیت گشت های پلیس راه و راهور و انتظامی در جاده های درون و برون شهری یکی از ماموريت های مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروزی است. 

وی افزود اظهار داشت: وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه می باشد که این وظایف در ایام نوروزی با آمادگی بیشتری توسط پلیس غرب استان تهران انجام می گیرد. 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: نیروی انتظامی غرب استان تهران سعی دارد با افزایش واحدهای گشتی و استقرار پایگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی وخروجی شهرها در ایام نوروز، امنیت و آسایش هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورد. 

این مقام انتظامی با اشاره به مسافرت های شهروندان در ایام نوروز و کاهش حضور مردم در منازل، گفت : رسیدگی به جرائمی همچون سرقت از جمله بخشهائی است که به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است. 

وی با اشاره به فعال شدن 34 ایستگاه پلیس در جاده های درون وبرون شهری گفت: ایجاد امنیت مضاعف با استقرار ایستگاه های پلیس یکی از تمهیدات پلیس در نوروز بوده و همچنین قرارگاه نوروزی از 25 اسفند به صورت شبانه روزی آغاز به فعالیت کرده است. 

گفتنی است، این جلسه که با حضور روسای پاسگاه های پلیس راه و راهور برگزار شد ، 9 نفر از روسای کلانتری های غرب استان تهران که در کاهش سرقت نقش زیادی داشتند تشویق شدند.  
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *