مسنجر فیس‌بوک دیگر از ویندوزفون های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد

10:31 - 08 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۳۴۱۹
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
پس از انتشار خبرهای مربوط به پایان یافتن پشتیبانی اسکایپ از ویندوزفون 8.1، کمپانی مایکروسافت اکنون در آستانه خداحافظی با یکی دیگر از اپلیکیشن های پیام رسان قرار دارد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از تک شات، پس از انتشار خبرهای مربوط به پایان یافتن پشتیبانی اسکایپ از ویندوزفون 8.1، کمپانی مایکروسافت اکنون در آستانه خداحافظی با یکی دیگر از اپلیکیشن های پیام رسان قرار دارد. فیس بوک به تازگی در ایمیلی به تمامی کاربران اپلیکیشن مسنجر خود که از نسخه های 8 و 8.1 پلتفرم ویندوزفون استفاده می کنند، اعلام کرد که فقط تا پایان ماه جاری میلادی به پشتیبانی خود از این نسخه های قدیمی ادامه خواهد داد. با تک شات همراه باشید.
 
تصمیمی که چندان هم عجیب و دور از ذهن نبود چرا که هم اکنون سهم سیستم عامل ویندوزفون در بازار به کمتر از یک درصد رسیده و بدین ترتیب، دیگر پشتیبانی از نسخه های قدیمی این پلتفرم کار معقولی به نظر نمی رسد. با این حساب، افرادی که از نسخه های یادشده استفاده می کنند، دو راه پیش رو خواهند داشت؛ یا با اپلیکیشن مسنجر خداحافظی کنند یا به پلتفرم جدیدتری مهاجرت کنند.
 
فیس بوک در این ایمیل نوشت:
از این که اپلیکیشن مسنجر را انتخاب کرده اید، از شما سپاسگزاریم. اما متاسفانه باید اعلام کنیم که با پایان یافتن ماه مارس، پشتیبانی از اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستید به پایان خواهد رسید و دیگر قادر به ارسال و یا دریافت پیام ها نخواهید بود. از این رو، به منظور کار با این اپلیکیشن و دریافت و ارسال پیام ها از فیس بوک بر روی گوشی تان، می بایست این اپلیکیشن را به جدیدترین نسخه بروزرسانی کنید.
 
با توجه به تعداد کاربرانی که هم اکنون از نسخه های 8 و 8.1 ویندوزفون استفاده می کنند، می توان گفت که این تصمیم فیس بوک کمتر از یک درصد از کاربران گوشی های هوشمند را تحت الشعاع قرار خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *