گروه پالت از آلبوم جدیدش خواند/ آرزوی امید نعمتی برای نوابغ در سال جدید چه بود؟ + عکس

12:00 - 05 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۷۲۷
امید نعمتی در کنسرت نوروزی گروه "پالت" برای نوابغ در سال جدید یک آرزو کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، گروه موسیقی "پالت" پس از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان "تمام ناتمام" در شهر تهران روی صحنه رفت.

امید نعمتی در این برنامه قطعه هایی از آلبوم "تمام ناتمام" را برای مخاطبان حاضر در سالن اجرا کرد.

گروه پالت

همخوانی طرفداران گروه موسیقی "پالت" با خواننده این گروه در اجرای قطعه ها، نشان از آن داشت که قطعه های آلبوم جدید را به خوبی شنیده بودند و گروه مورد نظر را در اجرای آثار همراهی می کردند.

امید نعمتی به عنوان خواننده گروه موسیقی "پالت" با اجرای قطعه ای که چندی پیش به عنوان تیتراژ سریال "لیسانسه ها" از شبکه سه پخش می شد، روی صحنه حاضر شد.

گروه پالت

این قطعه برای مردم آشناتر بود و در عین حال با حال و هوای نوروز تناسب بیشتری داشت.

در اجرای گروه موسیقی "پالت" می توانیم شاهد طنین انداختن نوعی موسیقی رنگارنگ باشیم که می تواند تمامی مخاطبان حاضر در سالن در رده های مختلف سنی را از خود راضی نگاه دارد.

" پالت" یک گروه موسیقی 8 نفره است که همراه با امید نعمتی به عنوان خواننده، یک گروه 9 نفره را تشکیل می دهند.

امید نعمتی در ادامه این برنامه گفت: سلام به وجود تک تک شما عزیزن.

وی اظهار کرد: به نظرم امسال از سال گذشته خیلی بهتر است و باید تبریک بگویم به آن دسته از نوابغی که سال گذشته زنده ماندند.
 
 گروه پالت از آلبوم جدیدش خواند/ آرزوی امید نعمتی برای نوابغ در سال جدید چه بود؟ + عکس
 
خواننده گروه موسیقی "پالت" همچنین تصریح کرد: امیدوارم امسال نوابغ به جای اینکه از دنیا بروند، بیشتر به دنیا بیآیند و روی سرنوشت این زمینی که در حال از بین رفتن است، تاثیر بگذارند.

نعمتی همچنین افزود: هوای تهران این روزها خیلی خوب است و ما هم حالمان خوب است. امیدواریم شما هم حال بسیار خوبی داشته باشید.

«می خندد زندگی»، «خونه مادربزرگه»، «بام تهران» و «لیلی لیلی جان» و «لیلی» از جمله قطعه هایی بود که گروه «پالت» در کنسرت نوروزی خود اجرا کرد.

گروه پالت

امید نعمتی در بخش دیگری از کنسرت نوروزی "پالت" یادآور شد: در زمان ضبط آلبوم «تمام ناتمام» یک دوستی به نام پیمان حاتمی به ما اضافه شد که با آمدنش گروه جان تازه ای گرفت و امشب او در کنسرت ما حضور پیدا کرده که از شما می خواهم او را تشویق کنید. 

وی خاطرنشان کرد: البته امشب آرش عاشوری به عنوان نوازنده پرکاشن نیز امشب برای نخستین مرتبه در کنار ما قرار گرفته است.

مجید ملانوروزی مدیر دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهناز جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، بابک کریمی بازیگر سینما و هوشنگ گلمکانی منتقد سینما میهمانان ویژه گروه «پالت» در این کنسرت نوروزی بودند.
 
گروه پالت از آلبوم جدیدش خواند/ آرزوی امید نعمتی برای نوابغ در سال جدید چه بود؟ + عکس 

کنسرت نوروزی گروه موسیقی «پالت» با حضور پرشور علاقمندان این گروه با همت موسسه صوت آوای هنر و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *