دادگاه تروریستهای شهر حلب برگزار شد/ صدها تن از مسلحین مشمول عفو عمومی شدند

17:00 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۱۵۱
دولت سوریه در راستای دستورعفو عمومی بشار اسد نزدیک به سه هزار و سیصد نفر از مسلحین که سلاحهای خود را تحویل داده‌اند مشمول عفو عمومی دانست.
عفو عمومیبه گزارش گروه بین‌الملل ، دولت سوریه در راستای دستور عفو عمومی بشار اسد  نزدیک به سه هزار و سیصد نفر از مسلحین که سلاحهای خود را تحویل داده‌اند مشمول عفو عمومی دانست.

خبرگزاری «اینترفاکس» روسیه ضمن اشاره به عفو عمومی شمار زیادی از مسلحین افزود: بیش از 3 هزار تن دیگر از مسلحین مجرم شناخته شدند و به خاطر جنایت علیه مردم سوریه همچنان در بازداشت خواهند ماند.

بنا به این گزارش شمار زیادی از این مسلحین در جریان آزادسازی شهر راهبردی حلب در دسامبر 2016 توسط نیروهای ارتش سوریه دستگیر شده بودند.




ایرج
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
پس حق کسانی که کشته شدند و تمام نسل خود را از دست دادند چی میشه؟ حق کسانی که مجبورند تا آخر عمر مثل دیوانه ها زندگی کنند و قسمتی از وجود خودشون رو از دست دادند چی میشه؟ چطور میشه به این راحتی کشوری رو به آشوب کشید و بعد بخشیده شد؟ از کی تا حالا حق محارب و به کسی که کشور رو تا مرز تجزیه شدن پیش می بره چیزیه به نام بخشش؟از کی تا حالا جنایتی علیه بشریت رو میشه بخشید؟ بخشش محاربین تحت صلاحیت دادگاه سوریه نیست. اینها آشوبگرانی هستند که منطقه رو به آشوب کشیدند.
ایرج
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
درستش اینه که حتی یک نفر از مسلحین آشوبگر هم عفو نشود و همگی اعدام بشن و یا اینکه در ساخت و ساز اجباری کشور نقش داشته باشند و آنقدر بدون غذا کار کنند تا بمیرند.چون مسئول خرابی کشور هستند. اردوگاه اجباری کار برای این آشوبگران حکمی کاملا عادلانه است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *