برنامه ریزی برای بهبود وضعیت هوای شهر تهران یک الزام است/ لزوم ساماندهی شهرسازی در پایتخت

10:21 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۱۳۷
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت اصلی شهر تهران در شرایط کنونی توسعه وسایل حمل ونقل عمومی به منظور بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر تهران است.
تندگویانمحمد مهدی تندگویان در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: بهترین اتفاقی که درشورای چهارم شهر تهران افتاد مدل شفاف سازی ای بود  که در شهرداری اعمال شد و این را می توان از دستاوردهای اصلی شورای شهر تهران دانست.

وی افزود: بسیاری از مسائل اکنون برای شهروندان به صورت شفاف توضیح داده می شود و مردم می توانند از اتفاقات شهر باخبر شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش توقعات از اعضای حاضر در پارلمان پایتخت اظهار کرد: اکنون مردم حقوق خود را به خوبی شناخته و توقعاتشان از نمایندگان خود در شورای شهر بالاتر رفته است.

تندگویان در خصوص اولویت های اصلی شهر تهران تصریح کرد:  اجرایی کردن سیاست های مرتبط با کاهش آلودگی هوا اصلی ترین موضوعی است که باید در شورای پنجم شهر تهران مورد توجه اعضا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه حمل ونقل عمومی شهر تهران برنامه ریزی و برای ارتقای آن اقدام شود خاطر  نشان کرد: توسعه حمل ونقل عمومی از جمله مباحثی ا ست که باید برای آن برنامه ریزی شده و لازم است اعضای  حاضر درشورا جهت توسعه وسایل حمل ونقل عمومی برنامه ریزی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران معضلات مرتبط با حوزه شهرسازی را یکی از اصلی ترین مشکلات شهر تهران دانست و بیان کرد: در کنار توسعه حمل ونقل عمومی باید در حوزه شهرسازی و ساماندهی ساخت و سازها نیز اقداماتی در دستور کار قرار گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *