رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پسر آقای وزیر در فرمانداری تهران/ داور معروف فوتبال نام نویسی کرد/ تاکنون چند نفر ثبت نام کردند؟/ 525 لیسانسه در بین ثبت نام کنندگان

8:05 - 02 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۱۱۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد؛ ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان وقت اداری ششم فروردین امسال ادامه خواهد داشت.
-گروه سیاسی: سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد؛ ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان وقت اداری ششم فروردین امسال ادامه خواهد داشت. این انتخابات همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

ثبت نام 615 نفر تا پایان روز سوم ثبت نام انتخابات شوراها در حوزه تهران
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۱
علی اصغر ناصربخت در جمع خبرنگاران حاضر در محل فرمانداری تهران گفت: 615 نفر تاکنون در تهران ثبت نام قطعی داشته اند که از این تعداد 527 نفر آقا و 88 نفر بانوان هستند.

معاون سیاسی فرمانداری تهران افزود: در مجموع 17 درصد ثبت نام کنندگان را بانوان شامل می شوند. 

معاون سیاسی فرمانداری تهران با اشاره به مدارک تحصیلی ثبت نام کنندگان اظهارکرد: از میان ثبت نام کنندگان، 79 نفر مدرک تحصیلی دکتری دارند که 12.5 درصد را شامل می شوند. 293 نفر دارای مدرک فوق لیسانس هستند که در مجموع 47.5 درصد را شامل می شوند. 

وی ادامه داد: 267 نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک لیسانس بوده که 40 درصد از ثبت نام کنندگان را شامل می شود و 50 درصد نیز دارای مدرک فوق لیسانس هستند. 

ناصربخت با بیان اینکه " تعدادی از شهروندان نیز ثبت نام اولیه انجام داده اند" گفت: تاکنون 140 نفر ثبت نام اولیه داشته اند و کار ثبت نام خود را در دفاتر پیشخوان دولت انجام داده و در حال ورود به سامانه اطلاعات برای تکمیل ثبت نام خود هستند. 

وی افزود: پیش بینی می شود آمار ثبت نام تا دقایق پایانی امروز از مرز 700 نفر عبور کند. 

معاون سیاسی فرمانداری تهران با ارائه درخواستی از ثبت نام کنندگان اظهارکرد: درخواست ما از مردم این است که ثبت نام خود را به دو روز آخر موکول نکنند تا در روند ثبت نام ها خلل ایجاد نشود. 

وی از قطعی دو ساعته سامانه ثبت نام وزارت کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: امروز شاهد قطعی 2 ساعته سامانه وزارت کشور بودیم و همین موضوع مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرد. 
تاکنون با تخلف خاصی مواجه نبوده ایم
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۸
 قدرت الله سیف در جمع خبرنگاران حاضر در محل فرمانداری تهران گفت: هیئت نظارت بر انتخابات استان تهران تاکنون 3 جلسه برگزار کرده و اعضای آن نیز انتخاب شده است. 

وی افزود: از روند ثبت نام و نحوه ارائه خدمات به افراد بازرسی داشته ایم و این روند تاکنون مطلوب ارزیابی شده است. 

دبیر هیئت بازرسی بر انتخابات استان تهران  با اشاره به مدیریت حجم مراجعات اظهارکرد: تاکنون حجم مراجعات کنترل شده و با مشکل خاصی مواجه نبوده ایم. 

سیف تاکید کرد: در این مرحله تاکنون با تخلف خاصی مواجه نشده ایم اما بر اساس وظیفه ذاتی که برعهده داریم بررسی ها را انجام داده ایم. 
وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین از سوی کاندیدا خاطرنشان کرد: نامزدها باید قوانین را رعایت کرده و مراحلی که از سوی وزارت کشور اعلام شده را رعایت کنند. 

دبیر هیئت بازرسی بر انتخابات استان تهران در خصوص تخلفات صورت گرفته در روند ثبت نام ها اذعان کرد: خوشبختانه در دوره گذشته هم تخلفات در استان تهران حد اقل ممکن بود و با مشکل خاصی مواجه نبودیم و پیش بینی می شود این دوره نیز با مشکل مواجه نباشیم. 
سیستم ثبت نام بالاخره وصل شد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۹
سیستم تائید نهایی ثبت نام  از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که ساعتی پیش قطع شده بود، دقایقی پیش وصل شد.
بروید و فردا بیایید
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۵
سیستم تائید نهایی ثبت نام  از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قطع شد؛ گفته می شود تا يك ساعت آينده وصل می شود. مسئولان به کاندیدا می گویند بروید و فردا بیایید!
525 لیسانسه در بین ثبت نام کنندگان
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۰
بر اساس اعلام  علی‌اصغر ناصربخت رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران تاکنون تاکنون 12 نفر با تحصیلات دکترا، 39 نفر کارشناسی ارشد و نیز 525 نفر با مدرک کارشناسی که شرط لازم برای ثبت نام در انتخابات شوراها است، برای انتخابات 29 اردیبهشت نام نویسی کردند.

به گفته این مسئول 19 نفر از ثبت نام کنندگان بین 66 تا 70 سال سن دارند، 29 نفر هم زیر 30 سال و 2 نفر نیز بالای 75 سال سن دارند.
رئیس اسبق آمد؛ همسرش ثبت نام کرد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۶
رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت هشتم در فرمانداری تهران حضور یافت و اعلام کرد: خودم کاندید نخواهم شد و  برای  همراهی با همسرم در فرمانداری حاضر شدم.

همسر عبادی برای انتخابات شورای شهر اعلام کاندیداتوری کرد.
محسن هاشمی برای ریاست جمهوری خواهد آمد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۲
سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده مرحوم هاشمی پس از ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محسن هاشمی برای شورای شهر کاندید نمی شود و قصد او کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری است.(بیشتر بخوانید)


وکیل خانواده مرحوم هاشمی ثبت نام کرد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۳
محمد علیزاده طباطبایی وکیل خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد. 

وکیل هاشمی
روایت معاون فرماندار از آمار 576 نفری ثبت نام
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۱۱
به گفته ناصربخت معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران تاکنون  576 نفر در تهران ثبت‌نام کرده‌اند که 85 نفر خانم و 491 نفر مرد بوده‌اند.
معاون پیشین سازمان گردشگری ثبت نام کرد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۶
معاون پیشین هنرهای سنتی و صنايع دستی سازمان ميراث فرهنگی و گردشگری  در سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.    
ثبت نام یک خواننده پاپ
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۴۳
محمدرضا عیوضی  در سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.    

عیوضی
افراد دیپلمه که قصد کاندیداتوری در شورای شهر را دارند بخوانند
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۴
حداقل مدرك در نظر گرفته شده برای ثبت نام در انتخابات شوراها، كارشناسی تعیین شده؛ در این شرایط اما استثنایی برای برخی افراد در نظر گرفته شده است. 

شورای شهر

علی اصغر ناصر بخت، معاون سیاسی فرمانداری تهران در رابطه با شرایط استثنایی در نظر گرفته شده برای برخی افراد می گوید: بر اساس بندی از قانون، افرادی كه برای یك دوره از حوزه انتخابی خود رای آورده باشند می توانند بدون داشتن مدرك كارشناسی، بار دیگر در انتخابات شوراها ثبت نام كنند.(بیشتر بخوانید)

نداشتن گواهی سوء پیشینه اصلی ترین مشکل ثبت نام کنندگان
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۲
علی اصغر ناصر بخت معاون سیاسی فرمانداری تهران  با اشاره به اصلی ترین مشکل ثبت نام کنندگان طی دو روز گذشته اظهار کرد: در دو روز گذشته اصلی ترین مشکل ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراها مربوط به نداشتن گواهی عدم سوءپیشینه بوده است.(بیشتر بخوانید)
راه اندازی سایت جدید
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۰
برای سرعت بخشی به روند ثبت نام سایت جدیدی راه اندازی شده و در دو مکان همزمان کار ثبت نام انجام می شود.

سایت جدید


روز معمولی فرمانداری
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۶
سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی از ساعت 8صبح امروز (چهارشنبه دوم فروردین 96) آغاز شد که خبری از افراد مشهور در فرمانداری تهران نیست و اکثر ثبت نام کنندگان تا لحظه تنظیم این خبر را افراد معمولی و غیرمشهور تشکیل می دهند.
تندگویان ثبت نام کرد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۲۱
محمد مهدی تندگویان عضو فعلی شورای شهر در سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.   
اگر رای بیاورم از داوری خداحافظی میکنم
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۱
علیرضا فغانی پس از نام نویسی برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی  گفت: با توجه به اینکه فعالیت اصلی من در شهرداری تهران است و پس از آن به عنوان داور بین المللی فعالیت می کنم واجب دیدم که در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کنم.

وی افزود: با امور شهری ناآشنا نیستم ودرصورتی که با آرای مردم وارد شورای شهر تهران شوم می توانم عملکرد مثبتی داشته باشم.

داور بین المللی فوتبال ایران با تأکید بر اینکه هیچ گاه به چهره ای سیاسی تبدیل نخواهد شد، تصریح کرد: مردم مرا به عنوان یک چهره ورزشی می شناسند و درصورت ورود به شورای شهر تهران تبدیل به چهره ای سیاسی نخواهم شد.

فغانی ادامه داد: تمام دغدغه من  حل مشکلات موجود در شهر تهران است وامیدوار هستم اعضای ورود پیدا کرده به پنجمین دوره شورای شهر تهران تنها برای حل مشکلات مردم وارد پارلمان شهر شوند.

وی با اشاره به فعالیت های ورزشی خود خاطر نشان کرد: در صورتی که به عنوان منتخب مردم وارد شورای شهر تهران شوم بعد از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
پسر وزیر ثبت نام کرد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۰
علي سلطانی فر پسر وزير ورزش در سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد. 

پسر وزیر ورزش   

 بهداد سلیمی و حسن رنگرز او را در فرمانداری تهران همراهی کردند.
فرماندار سابق تهران برای ثبت نام به فرمانداری آمد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۳۶
محسن نایبی فرماندار سابق تهران و مدیر عامل سابق شرکت بهره برداری مترو در سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.   

فرماندار سابق تهران
علیرضا فغانی هم شورای شهری شد
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۳۵
علیرضا فغانی داور فوتبال در سومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.    

فغانی
در روز اول و دوم ثبت نام ها چه گذشت؟
۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۱۰
بر اساس اعلام پورعلی‌مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور، گزارش روزهای اول و دوم ثبت‌نام داوطبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به این شرح است:

روز اول؛ کل ثبت نام ۱۶۳۷۵ نفر؛ شامل ۱۰۸۸ زن و ۱۵۲۸۷ مرد
داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی شهر:  ۵۹۲۶ نفر شامل ۶۴۹ زن و ۵۲۷۷ مرد
داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی روستا:۱۰۴۵۳ نفر شامل ۴۳۹ زن و ۱۰۰۱۰ مرد
روز دوم؛ کل ثبت نام در روز دوم ۲۰۰۴۷ نفر؛ شامل  ۱۰۵۳ زن و  ۱۸۹۹۴ مرد
داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی شهر:  ۵۲۸۲ نفر شامل  ۵۰۵ زن و  ۴۷۷۷ مرد
داوطلبان ثبت نام شده برای شوراهای اسلامی روستا:  ۱۴۷۶۵ نفر شامل  ۵۴۸ زن و  ۱۴۲۱۷ مرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *