حضور فعال موسسه های نظر سنجی و تبلیغاتی/ تبلیغ برای دریافت ستاد انتخاباتی کاندیداها

12:28 - 01 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۲۰۰۴
درکنار ثبت نام کاندیدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران،موسسه های نظرسنجی و تبلیغاتی حضوری فعال در محل ثبت نام داشته و برای گرفتن ستاد انتخاباتی کاندیداها تبلیغ می کنند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، در حالی دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر در تهران در حال سپری شدن است که این ثبت نام ها حاشیه هایی را به همراه داشت. 

حضور پر رنگ شرکت های تبلیغاتی

یکی از موضوعاتی که صبح امروز توجه خبرنگاران و ثبت نام کنندگان را به خود جلب کرد،حضور فعال شرکت های تبلیغاتی در محل ثبت نام کاندیداها بود. نیروهای این شرکت ها با پخش تراکت و بروشروهای تبلیغاتی اعلام می کردند حاضر هستند با کمترین قیمت برای کاندیدها ستاد انتخاباتی راه اندازی کرده و تبلیغات کنند. 

انتخابات شورای شهر

یکی از اعضای شرکت تبلیغاتی در مورد نحوه فعالیتشان گفت: ما از پوستر های تبلیغاتی تا تبلیغ در فضای مجازی به ویژه تلگرام و اینستاگرام را انجام می دهیم. کاندیداها پس از عقد قرارداد می توانند با خیال راحت به فعالیت های خودشان بپردازند و ما تمام تبلیغات را انجام داده و در تمام کانال های تلکگرام این فرد را مطرح و چهره می کنیم. 

نظر سنجی می کنیم

یکی دیگر از افرادی که مشغول تبلیغ بود، ادعا کرد ابتدا با نظر سنجی مقبولیت فرد را سنجیده و به او می گوید در کدام منطقه بیشتر فعالیت کرده تا بتواند رای خود را به دست آورد. 

حضور کودکان در محل ثبت نام

نکته دیگر حاشیه ثبت نام امروز حضور کودکان همراه پدر و مادر خود در محل ثبت نام بود. کودکان بسیاری امروز همراه پدر و مادر خود در سالن ثبت نام حضور داشتند. 


حضور فعال موسسه های نظر سنجی و تبلیغاتی/ تبلیغ برای دریافت ستاد انتخاباتی کاندیداها
انتخابات شورای شهر

استقرار آتش نشانی و اورژانس مقابل ساختمان فرمانداری

از صبح امروز خودروهای آتش نشانی و اورژانس مقابل فرمانداری استقرار یافته تا در صورت بروز حادثه بلافاصله امدادرسانی کنند. نیروهای امدادی در داخل خودرو آماده باش هستند. 

حضور فعال موسسه های نظر سنجی و تبلیغاتی/ تبلیغ برای دریافت ستاد انتخاباتی کاندیداها

مردان بیشتر از زنان ثبت نام کردند

در روز دوم حضور مردان پر رنگ تر از زنان بود و بسیاری از ثبت نام کنندگان را مردان تشکیل می دادند. 

صف طولانی فتوکپی

یکی دیگر از حاشیه های روز دوم ثبت نام در فرمانداری تهران وجود یک باجه فتوکپی بود که همین موضوع باعث شده بود کاندیداهایی که مدارک انها نقص داشت برای گرفتن فتوکپی در صفی طولانی معطل شوند. 
فتوکپی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *