خون شهدا با خاک فکه عجین شده است

18:28 - 30 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۷۶۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: بدانید که خون شهدا با خاک فکه عجین شده و این خون تا آخر در رگ و وجود جوانان ایرانی وجود دارد و امروز همه ما این زندگی و آزادگی را که داریم مدیون خون پاک و دلاوی‌های خستگی ناپذیر شهدا هستیم.
سردار شاهوارپور
به گزارش گروه سیاسی ، سردار حسن شاهوارپور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در مناطق عملیاتی جنوب کشور به نقش ارزنده شهدا در 8سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: توصیف حالات روحی که زائران در مناطق عملیاتی به آن‌ها دست می‌دهد غیر قابل وصف است و مردم با حضور در این مناطق که یادگار روزهای مقاومت کشور هستند از نزدیک این حال و هوای حاکم بر فضا را احساس می‌کنند.

 وی افزود: در هر نقطه از این فضا قطره‌ای از خون شهدای عزیزمان ریخته شده و با ریخته شدن این خون پاک فضایی معنوی را ایجاد شده است. زائران هنگام ورود به مناطق عملیاتی بدون اینکه صدای راوی بشوند یا اینکه پای سخنان راویان 8سال دفاع مقدس بنشینند حس معنوی حاکم برفضا را احساس  و این احساسات از برکات خون شهدای مظلوم ما هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به نقش موثر و غیر قابل حذف شهدا در منطقه عملیاتی فکه اشاره کرد و گفت: بدانید که خون شهدا با خاک فکه عجین شده و این خون تا آخر در رگ و وجود جوانان ایرانی وجود دارد و امروز همه ما این زندگی و آزادگی را که داریم مدیون خون پاک و دلاوی‌های خستگی ناپذیر شهدا هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *