پیام نوروزی رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت فرا رسیدن نوروز

12:05 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۳۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمد رضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی پیامی صادر کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمد رضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه جهان ، آینه تمام نمای قدرت لایزال الهی می گردد ، فرا رسیدن فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و جان دوباره زمین نشان ای از قدرت ، رحمت و عظمت الهی است که باید جانی باشد در کالبد انسان تا در آن بهار معنا را بیابد و مسیر تعالی و طریق معنویت را جستجو و در ساحل پارسایی سکنی گزیند .

اکنون در آستانه فصل شکوفایی و آغاز رویش طبیعت ، شروعی برای طراوت ، نشاط و شادابی و نوروزی برای پویایی و بالندگی برای هموطنان مسئلت دارم .

سال 95 را با تمام فراز و نشیب هایش پشت سر گذاشتیم و سال 96 با توکل به پیشگاه پرودگار منان ، در سایه رهبر فرزانه انقلاب ، از دستاورد های انقلاب اسلامی مان پاسداری می کنیم و در راستای راه و منش مشعل هدایت ، امام راحل عظیم الشأن گام برخواهیم داشت.

سال گذشته ، سرشار از حوادث متعدد و غیر قابل پیش بینی در عرصه ملی و بین المللی بود که همه این حوادث می تواند تجربه باشد تا در سال نو که با دعای خیر عزیزان ، تحول احوال و تقلب دلها و بصیرت ها را نوید می دهد ، با مشارکت آحاد جامعه در رویدادهای بزرگ و سرنوشت ساز ، تحولی سرشار از تعالی و بالندگی بر این سرزمین رقم خورَد .

اینک در آستانه سال نو و حلول بهار طبیعت ضمن تبریک این عید باستانی به تمام مردم متدین و متین استان یزد و همچنین عرض خدا قوت و خسته نباشید به همه همکاران تلاشگر و خدوم دادگستری استان یزد و سازمان های وابسته ، سال جدید را سالی سرشار از آرامش ، امنیت و رونق و برکت از خداوند متعال مسئلت می نمایم ، امیدوارم سال آینده با انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم افزایی سالی پر برکت برای کشور عزیز مان ایران اسلامی باشد و کارکنان دستگاه قضایی همچون گذشته در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم موفق و پیروز باشند .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *