چهار والیبالیست ساحلی ایران انتخاب شدند

11:44 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۳۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مربی تیم‌های والیبال ساحلی ایران 4 بازیکن را برای حضور در اردوی نهایی آماده سازی برای رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا و جام کنفدراسیون این قاره انتخاب کرد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های والیبال ساحلی ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا و جام کنفدراسیون آسیا آماده می‌کنند.
 
مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم‌های والیبال ساحلی از روز پنجم فروردین در شهر گناوه آغاز می‌شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.
 
رضا نائینی چهار بازیکن از شش شرکت کننده در اردوی قبلی این تیم‌ها که 17 تا 27 اسفند در جزیره کیش برگزار شد، انتخاب و به اردوی نهایی دعوت کرد.
 
رحمان رئوفی، بهمن سالمی، عباس پورعسگری و آرش وکیلی چهار بازیکن دعوت شده به اردوی نهایی هستند که رضا نائینی به عنوان مربی، محمد حسین خسروانی (کمک مربی)، منصور لیروایی (سرپرست) و کامران ذوقی به عنوان مدیر اردو  آنها را در این مرحله از تمرینات همراهی خواهند کرد.
 
رقابت‌های والیبال ساحلی جام کنفدراسیون آسیا از 21 تا 24 فروردین و مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از 27 تا 30 فروردین به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: والیبال ساحلی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *