تجلیل از کارکنان زن و بزرگداشت مقام مادر در زندان بندرعباس

20:30 - 27 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۲۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در آستانه میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن در مراسم جشنی کارکنان زن زندان های هرمزگان مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، در آستانه میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن در مراسم جشنی کارکنان زن زندان های هرمزگان مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

سرپرست زندان بندرعباس در آغاز این مراسم در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اظهار داشت : این بانوی بزرگوار الگویی بی همتا در تمامی شئون برای زنان و مادران این سررزمین است .

محمد فیروززاده ، سیره و مکتب حضرت فاطمه (س) را مسیری روشن و فروزان برای حرکت در مسیر حق دانست و افزود : دور شدن از این راه می تواند ما را به گردنه ها و پرتگا های زوال و انحراف بکشاند .

در این مراسم باشکوه که با حضور کارکنان زن زندان های هرمزگان و جمعی از مددجویان نسوان برگزار شد گروه های مختلف هنری با اجرای نمایش طنز ، شعبده بازی ، مسابقه ، سرود و موسیقی محلی لحظات شادی را رقم زدند .

در بخشی از این مراسم که حجت الاسلام ناصری سرپرست اداره فرهنگی زندان های استان نیز حضور داشت، با اهداء هدایا و لوح تقدیر از تمامی بانوان همکار تقدیر و تجلیل شد .

در پایان این مراسم پیام تبریک مدیر کل زندان های استان قرائت شد اکبر سلیمانی در بخشی از این پیام با تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت زهرا (س) و قرار گرفتن در آستانه سال جدید ، زنان و مادران را سرمایه های بی بدیل جامعه دانستند و حفظ منزلت و جایگاه آنان را ضرورتی انکار ناپذیر برشمردند .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *