مردم عراق و سوریه می‌گویند اگر کمکهای ایران نبود، ما ناموس خود را از دست داده بودیم

8:47 - 11 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۱۱۵۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم با بیان اینکه امروز مردم عراق و سوریه می‌گویند که اگر کمکهای جمهوری اسلامی ایران نبود ما در کشورهایمان ناموس خود را از دست داده بودیم، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با دفاع در صحنه انقلاب اسلامی امنیت و ارامش را برای ما تضمین کرده اند و از حرم و حریم ولایت دفاع می کنند.
اسماعیل کوثری
سردار اسماعیل کوثری رئیس اسبق اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه امروز جوانان ما برای دفاع از حرم صف کشیده‌اند، عنوان کرد: این امر نشان از آن دارد که دشمن در تلاش خود برای از بین بردن فرهنگ شهادت‌طلبی ناکام مانده است.

وی افزود: این عشق را خداوند متعال در دل جوانان ما جای داده تا در مسیر شهادت مشتاقانه و عاشقانه بشتابند.

سردار کوثری با بیان اینکه  امروز مردم عراق و سوریه می‌گویند که اگر  کمکهای جمهوری اسلامی ایران نبود ما در کشورهایمان ناموس خود را از دست داده بودیم، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با دفاع در صحنه انقلاب اسلامی امنیت و ارامش را برای ما تضمین کرده اند و از حرم و حریم ولایت دفاع می کنند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم ادامه داد: در دوران دفاع مقدس جوانان ما مظلومانه در برابر دشمن تا بن دندان مسلحی که از سوی تمام کشورهای غربی حمایت می‌شد،‌ ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند، اما مدافعان حرم مظلوم‌تر هستند چرا که در غربت مردانه مبارزه می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *