تائید صلاحیت های نادرست ضربات جبران ناپذیری به اعتماد مردم در انتخابات شوراها وارد می کند

22:24 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۸۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم تبریز با بیان اینکه باید تائید صلاحیت ها بر اساس منافع مردم، جامعه و کشور باشد نه تائیدی برای دلخوشی و رضایت افراد و گروه های سیاسی، تاکید کرد: تائید صلاحیت های نادرست ضربات جبران ناپذیری به اعتماد مردم و البته شهر و روستاه ها خواهد زد که جبران آن بسیار سخت و گاهی اوقات نشدنی است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ احمد علیرضا بیگی پیرامون " تاثیر عملکرد هیات نظارت بر انتخابات در تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستای مناسب و خدمتگزار "، با تاکید بر اینکه دستگاه ها و مراجع 4 گانه در استعلام افراد برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا باید دقت نظر بیشتری برای حضور افراد بدون مشکل داشته باشند، گفت: هیات های نظارت هم باید نسبت به تائید افرادی که دغدغه خدمت دارند نه اینکه تامین منافع مالی خود و یا گروه های سیاسی مراقبت های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید تائید صلاحیت ها بر اساس منافع مردم، جامعه و کشور باشد نه تائیدی برای دلخوشی و رضایت افراد و گروه های سیاسی، تاکید کرد: تائید صلاحیت های نادرست ضربات جبران ناپذیری به اعتماد مردم و البته شهر و روستاه ها خواهد زد که جبران آن بسیار سخت و گاهی اوقات نشدنی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم بالای مسائل مالی در حوزه شهرداری ها و شوراها، تصریح کرد: باید افرادی وارد این عرصه شوند که بخواهند برای رفاه شهروندان قدمی بردارند، نه اینکه برای کسب منافع مالی خود و گروه های وابسته به آنها تلاش کنند.

وی افزود: حجم بالای منابع مالی متاسفانه برخی افراد را وسوسه کرده و باعث می شود که مشکلات مالی و فسادهای اقتصادی در این نهاد خدمت گزاری صورت بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مردم با بیان اینکه اقدامات و تلاش های هیات های نظارت بر انتخاب شوراها در تائید افراد پاک دست و خدمتگزار مطمئنا می تواند عاملی جهت بهبود شرایط شهر و روستاها شود، گفت: این هیات ها در انتخاب افراد باید دقت نظر بیشتر به خرج دهند و اجازه ورود افراد که در پی کارکردن برای مردم  نیستند را ندهند در واقع وظیفه هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بسیار سنگین است و آنها باید دقت لازم را برای تائید افراد سالم و عاشق خدمت انجام دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *