کفاشیان: مجمع دیرتر از موعد مقرر برگزار شد/ از کار کی‌روش حمایت می‌کنیم

13:40 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: مجمع کمی دیرتر از موعد مقرر برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشی ، علی‌ کفاشیان پس از پایان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع کمی دیرتر از موعد مقرر برگزار شد. دلیل این اتفاق گزارش حسابرس‌ها و بازرس‌ها بود که خیلی کار را طول دادند. ما هم اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردیم. این فرصت را به آنها دادیم که به طور کامل وضعیت را بررسی کنند تا جای هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای باقی نماند.

وی ادامه داد: قرار شد از دور آینده، مجمع زودتر تشکیل شود. شاید رسانه‌ها در ایام نوروز تعطیل باشند اما صداوسیما تعطیل نیست و می‌تواند مسائل را پیگیری کند. اگر بتوانیم بزرگ‌ترین مشکل یعنی معضلات مالی را حل کنیم، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌ایم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا اعضا از قبل مشخص شده بودند یا خیر، تصریح کرد: بله. انتخابات مجمع نیازمند تأیید اعضا آن هم به صورت مخفی است.

کفاشیان خاطرنشان کرد: این وعده به ما داده شده سال آینده بودجه فدراسیون فوتبال بیشتر شود. همچنین قرار است به سازمان صدا و سیما کمک شود تا بتوانیم حق خود را بگیریم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا دل‌تان برای مصاحبه‌های کی‌روش تنگ نشده، گفت: شاید وقت نمی‌کند مصاحبه کند. عملکرد او برای ما اهمیت دارد. کار او مورد تأیید ماست و از او حمایت می‌کنیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *