حیاتی : نوروز برای همه افراد در سراسر دنیا جذاب است/ امیدوارم در سال 96 از منابع کشورمان در راستای پیشرفت استفاده کنیم

9:17 - 28 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۵۷۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حیاتی با اشاره به اینکه رسیدن فصل بهار برای همه افراد در سراسر دنیا جذاب است ،‌گفت: امیدوارم در سال 96 از منابع کشورمان در راستای پیشرفت سرزمینمان بهره بگیریم.
محمدرضا حیاتیمحمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: نوروز همیشه یادآور نو شدن ،‌ زیبایی طبیعت و سبز شدن همه نقاط طبیعی است و همه ویژگی های خوب را برایمان به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد: ما ایرانی ها از هزاران سال قبل نوروز و فرارسیدن فصل بهار را جشن می گیرم به خاطر آن ویژگی خاصی که خداوند در فصل بهار قرار داده که همراه با نو شدن طبیعت و زندگی است.

حیاتی تصریح کرد: رسیدن فصل بهار برای همه انسان ها جالب است حتی برای افرادی که در دیگر نقاط دنیا زندگی می کنند و عیدشان همراه با عید ما نیست اما به طور یقین فصل بهار برایشان جذابیت دارد.

وی اظهار کرد: روز اول فروردین به عنوان نخستین روز بهار برای همه افراد در تمامی قومیت ها ،‌ملیت ها و زبانهای مختلف جدابیت دارد و این روز را جشن می گیرند و کشورهایی مانند تاجیکستان، پاکستان و افغانستان که زبان فارسی دارند درک بهتری از نوروز خواهند داشت چون در این کشورها فرهنگ فارسی تا اندازه ای تاثیر گذاشته است.

این گوینده پیشکسوت عرصه خبر توضیح داد: فصل بهار و نو شدن زندگی و طبیعت برای همه افراد زیبا است  گر چه زمستان فصل پژمردگی ،‌خواب و خواب آلودگی محسوب می شود اما به محض رسیدن نخستین روز از بهار ،‌ شکوفه ها سبز می شوند و رنگ ها دوباره به طبیعت باز می گردد و خشکی های درختان تبدیل به طراوت ، تازگی و زیبایی می شود.

وی یادآور شد: فرارسیدن فصل بهار را به ملت ایران تبریک می گویم و امیدوارم سال 1396 سالی سرشار از برکت برای هموطنانم باشد.

حیاتی همچنین گفت: امیدو ارم در سال جدید بتوانیم از نعمت هایی که خدا در کشور ما قرار داده ،‌ استفاده کنیم چون ایران سرزمینی غنی و ثروتمند است هم از لحاظ جوانان و نیروهای انسانی و هم از لحاظ منابعی که خداوند در کشورمان قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید با مدیریت درست از منابع سرزمینی خود استفاده کینم و برای بهره وری صحیح از آن ها در راستای پیشرفت کشور گام برداریم تا در منطقه غرب آسیا اول باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *