مردم با حمایت خود ثریا را در رده سوم برنامه سه ستاره قرار داده‌اند/ پخش قسمت بعدی این برنامه از اواسط فروردین

12:00 - 25 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۴۵۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مقصودی با تاکید بر اینکه مردم با حمایت خود برنامه "ثریا" را در رده سوم قرار داده اند، از پخش قسمت بعدی این برنامه از اواسط فروردین ماه سخن گفت.
محسن مقصودی تهیه کننده برنامه ثریامحسن مقصودی تهیه کننده برنامه تلویزیونی "ثریا" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: ما امسال به لحاظ برنامه زنده به طور تقریبی یک سوم سال گذشته "ثریا" را روی انتن داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال زیاد برنامه "ثریا" را روی آنتن نداشتیم اما مردم خیلی به ما لطف داشتند و با حمایتی که در مسابقه " سه ستاره" از ما انجام دادند، باعث شدند که برنامه "ثریا" در رده سوم قرار بگیرد.

مقصودی تصریح کرد: البته ما در این مسابقه رقیبان بسیار خوبی از جمله برنامه های پایش" ، " جیوگی" ، " به سمت خدا"  و " هفت" داشتیم.

وی اظهار کرد: البته من رقابت موجود در برنامه سه ستاره را خیلی عادی نمی دانم چرا که به لحاظ همگن بودن برنامه ها ما تناسب خوبی را شاهد نبودیم.

تهیه کننده برنامه ثریا توضیح داد: به عنوان نمونه برنامه "فوتبال 120" که یک برنام کاملا ورزشی است نباید در بین برنامه های تخصصی باشد در حالی که این اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: همچنین زمان پخش برنامه ها و تعداد روزهای پخش آن ها در طول هفته نیز یک ملاک برای دسته بندی برنامه ها به شکل عادلانه است البته می دانیم که بخشی از این اتفاق ناگزیر است چرا که برنامه "سه ستاره" هم زمان زیادی ندارد که بخواهد بخش های زیادی را در درون خود جای دهد.

مقصودی همچنین گفت: برخلاف اینکه بسیاری از افراد تلاش کرده اند برنامه "ثریا" پخش نشود و یا پخش آن متوقف شود اما خدا را شکر مردم از برنامه ما حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین برنامه ما در سال 95، هفته گذشته پخش شد و سری بعدی "ثریا" نیز اواسط فروردین ما به امید خدا روی آنتن می رود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *