برخورد قاطع و قانونی با رانندگان و موتور سیکلت سواران متخلف در شب چهار شنبه سوری / دستگاه قضایی مخالف شادی مردم نیست

10:20 - 24 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۰۱۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
علی صالحی گفت: دستگاه قضایی مخالف شادی مردم نیست اما کسانی که بخواهند با اقدامات غیر متعارف امنیت شهر را مختل کنند با دستور قضایی توسط نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی رصد می شوند و با عوامل هنجار شکن در چارچوب قانون برخورد می شود.
دادستان شیراز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: دستگاه قضایی  مخالف شادی مردم نیست اما کسانی که بخواهند با اقدامات غیر متعارف امنیت شهر را مختل کنند با دستور قضایی توسط  نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی رصد می شوند و با عوامل هنجار شکن در چارچوب قانون برخورد می شود.

وی گفت: در وهله اول زمانی که این افراد بازداشت می شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود و پس از تعطیلات نیز پرونده  قضایی آنان بسته به نوع جرائم ارتکابی آنان بدون اغماض و با قاطعیت در چارچوب قانونی رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی در استان فارس  همچنین در خصوص تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه و آتش زا بیان کرد: کسانی که به هر نحوی اقدام به تهیه و فروش مواد محترقه و آتش زا  نماید، شناسایی  و برخورد قانونی شده و مغازه و محلی که اقدام به عرضه مواد محترقه می کنند پلمب می شود .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای جلوگیری و برخورد قاطع و  قانونی با رانندگان و موتور سیکلت سواران متخلف که اقدام به پرتاب مواد محترقه  در شب چهار شنبه سوری می کنند خبر داد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *