مسعودی:در گذشته سالی یک بار آن هم در نوروز لباس نو می‌خریدیم/تنها سال دوم راهنمایی بود که دو شلوار جدید داشتم

12:00 - 03 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۰۰۹۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مسعودی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته خرید لباس نو تنها در نوروز اتفاق می افتاد،‌گفت: در سال دوم راهنمایی به دلیل بروز یک ناهماهنگی صاحب دو شلوار جدید شدم.
علی مسعودیعلی مسعودی بازیگر عرصه تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در زمان کودکی ما شرایط به گونه ای بود که سالی یک مرتبه بیشتر لباس نو برایمان نمی خریدند که آن زمان هم به طور معمول مصادف با نوروز می شد.

وی ادامه داد: شرایط به گونه ای بود که وقتی عید امسال لباس جدید برایمان می خریدند،‌ زمان خرید لباس بعدی عید سال آینده بود و در این مدت باید با این لباس ها زندگی می کردیم.

کمدین برنامه "خندوانه" تصریح کرد: در دوره کودکی همیشه از روز اول اسفند برای خریدن لباس های جدید خوشحال بودیم.

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: یک سال بین مادر و پدر خدابیامرزم یک ناهماهنگی به وجود آمد به گونه ای که هم پدرم یک شلوار جدید برایم خرید هم مادرم.

مسعودی توضیح داد: در آن سال حس و حال عجیبی پیدا کرده بودم چون دو تا شلوار جدید داشتم و در آن زمان در مقطع دوم راهنمایی درس می خواندم.

این بازیگر یادرآور شد: در آن زمان دو شیفت به مدرسه می رفتیم هم صبح هم بعدازظهر .

وی خاطرنشان کرد: صبح روز 14 فروردین با یکی از شلوارها به مدرسه رفتم و بعد از ظهر آن با یکی دیگر از شلوارها به میان همکلاسی های خود رفتم در حالی که می خواستم به بچه ها فخر بفروشم که بدانند من دو شلوار جدید دارم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *