رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از بازگشت به ایران خوشحالم/ کار با دوستان قدیمی ام بی نظیر است

8:00 - 10 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۹۸۳۳
بازیگر سریال "پنچری" گفت: تجربه حضور در سریال پنچری برای من بسیار لذت بخش بود زیرا پس از سالها با دوستان قدیی ام همبازی شده بودم.
یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص بازگشت خود به ایران و ادامه فعالیت های خود گفت: سال گذشته برای همیشه به ایران بازگشتم و می خواهم از این به بعد با قدرت به بازیگری ادامه دهم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه در همان ابتدا و ماه هایی اول بازگشتم، پیشنهادی از سوی برزو نیک نژاد و مهران مهام برای بازی در سریال داشتم که با وجود شناختی که از مهام داشتم به سرعت به گروه اضافه شدم.
 
بازیگر سریل زیر آسمان شهر تصریح کرد: تجربه حضور در سریال پنچری برای من بسیار لذت بخش بود زیرا پس از سالها با دوستان قدیی ام همبازی شده بودم.
 
وی درباره نقش خود در "پنچری" افزود: در سریال "پنچری" طبق معمول نقش پسری دم بخت را با حس و حالی متفاوت ایفا می کنم که مسئولیت شرکتی بزرگ را بر عهده داشته و در مدیریت این شرکت با مشکلات فراوانی روبرو می شود. مکمل بازی من در این سریال رضا داوود نژاد است و این برای ما تجربه ای دوباره محسوب می شود.

تیموری با ابراز خوشحالی از تغییرات عمده در وضعیت تولید سریال و بازگشت بازیگران خوب کمدی خاطرنشان کرد: خوشحالم که تصمیمات تازه ای برای احیای وضعیت سریال سازی گرفته شده و امیدوارم تا دوباره به همان حال و هوای سریال های قدیم برگردیم. من با همین امید آمده ام و جمع شدن دوباره چنین گروهی خود نشان دهنده عزم جدی برای بهبود وضعیت سریال سازی در تلویزیون است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *