رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سه ستاره میزبان بانوان ورزشکار شد/ پاسخ های علیزاده و خادم الشریعه به پرسش های علیخانی

0:03 - 20 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۳۶۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی سه ستاره امشب میزبان بانوان ورزشکاری از جمله کیمیا علیزاده و سارا خادم الشریعه شد.
سه ستاره میزبان بانوان ورزشکار شد/ پاسخ های علیزاده و خادم الشریعه به پرسش های علیخانیبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ششمین شب از برنامه سه ستاره با حضور تعدادی از ورزشکاران کشورمان روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

این برنامه ابتدا دیدار بانوان ورزشکار پخش شد که بر اساس آن الهه احمدی، سارا جوانمردی،  حمیده عباسعلی،  کیمیا علیزاده، زهرا نعمتی ، خواهران منصوریان،  سارا خادم الشریعه در بین نامزدها دیده می شدند.

سپس احسان علیخانی از سارا خادم الشریه و کیمیا علیزاده برای حضور مقابل دوربین دعوت کرد.

کیمیا علیزاده با حضور در برنامه سه ستاره گفت: از سن 14 سالگی وارد اردوی ملی نوجوانان شدم .

وی  ادامه داد: من در رشته تکواندو اولین مدال خود را گرفتم و پس از آن مدال های دیگری را دریافت کردم که هر کدام در جایگاه خود اولین مدال به شمار می رود.

علیزاده با اشاره به چگونگی اشنایی خود با ورزش تکواندو تصریح کرد: من خیلی اتفاقی رشته تکواندو را انتخاب کردم چرا که در یک دوره زمانی تصمیم داشتم زمان استراحت خود را با یک ورزش خوب پر کنم و اینگونه شد که سراغ تکواندو رفتم.

وی اظهار کرد: تا قبل از آشنایی با ورزش تکواندو هیچ شناختی با این ورزش نداشتم چرا که در خانواده ما نیز ورزشکار حرفه ای وجود ندارد.

سارا خادم الشریعه قهرمان رشته شطرنج نیز با حضور در برنامه سه ستاره و در پاسخ به پرسشهایی احسان علیخانی گفت: یکی از هم کلاسی های من شطرنج بازی می کرد  وبنده هم به این ورزش علاقمند شدم و به کلاس شطرنج رفتم .

وی ادامه داد: زمانی که شطرنج را حرفه ای تر کار کردم و با حضور در مسابقات مدالهایی دریافت کردم انگیزه ام برای ادامه این ورزش بیشتر شد.

خادم الشریعه خاطر نشان کرد: برای موفقیت در شطرنج یک سری عوامل لازم است همانگونه که برای هر ورزشکاری لازم است پشتکار داشته باشد تا بتواند در رشته مورد نظر خود موفق شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *